Co sądzę na temat aborcji?


Więcej zszywek z tablicy

Ulubione

Ktoś coś?
niech wie...
jedna z bajek dzieki ktorym...
ojaaaaaaaaaaaaa
dokładnie
ostro j bym sie nie odważył...
ojaaaaaaa
uwielbiłam ta baje rano lec...
a ja uwielbiałam kożuch ......
przecudowne uczucie
buahahahahahah
hahaha piekne
zawsze
:-)
???
:-)
w sam raz dla mojej kochane...
hahhahahahah piękne
:-)
oja mam nadzieję ze wszystk...
chciałabym moc sie nie prze...
dokładnie
dzielmy sie
nie wierze
ja tak nie miałam zawsze cz...
...
Mimoza_Wstydliwa

Mimoza_Wstydliwa

Dodane 2.08 o 10:55
Obserwuj

dokładnie

Zgłoś naruszenie

, aby dodać komentarz.

lilu987

Najbardziej najeżyłaś się Ty... nie rozumiem Twojego podejścia bo żadna z nas nie dała nawet do zrozumienia że przyznała na jakąkolwiek sytuację o której wspominałaś, a reagując tak agresywnie z góry oceniasz nas pochopnie choć uczysz innych żeby tego nie robić... trochę rozwagi i zastanowienia zanim coś napiszesz...

2  |  8.08 o 12:48   Pokaż odpowiedzi

misti102

ale się najeżyłyście, ale myślicie wybiórczo; nie powinno być także przyzwolenia na poniżanie i wyzywanie człowieka, nie powinno być przyzwolenia na bicie dziecka i krzyczenie na niego!!! nie powinno być przyzwolenia znęcania się nad zwierzętami! nie powinno być przyzwolenia na wiele innych rzeczy! a tak z ręką na sercu: która z Was kiedykolwiek publicznie zareagowała?? skoro myślicie tak radykalnie, to rozejrzyjcie się dookoła, bo na 100% w Waszym otoczeniu jest co najmniej jedna osoba, która jest regularnie gwałcona i wielkie G możecie zrobić, bo nie wiecie lub nie chcecie nic z tym zrobić; gadać tak jak Wy to może każdy, ale działać to już nie ma komu! i nie oceniajcie mnie tak łatwo, bo sama byłam molestowana i nikt mi nie pomógł!!! a mimo to mam więcej empatii niż Wy... Po prostu nie oceniajcie ludzkich czynów tak górnolotnie, Wy też tego byście nie chciały... tyle w temacie...

 |  2 8.08 o 12:22  

lilu987

Znam ludzi z różnych środowisk i każdy z nich gwałt rozumie w ten sam sposób... jako zmuszanie kogoś do seksu... podkreślam zmuszanie!... Nawet środowisko nie usprawiedliwia tego, że człowieka podnieca robienie krzywdy drugiemu człowiekowi...

1  |  8.08 o 11:21  

annaretro

pies nie tknie steka bo tak został wychowany. chyba można tu zastosować jeszcze 1 analogię. czy na charakter i psychikę człowieka nie ma wpływu wychowanie? albo warunki w jakich ten człowiek się kształtował? nie mówię, że to jest usprawiedliwienie. ale chyba winny nie jest tylko sprawca, ale też jego środowisko...

1  |  1 7.08 o 13:49  

Irishia

Nie ma usprawiedliwienia dla gwałtu. Tyle w temacie.

5  |  7.08 o 13:09  

ciasto_marchewkowe

nie popieram jak dziewczyna ubiera sie no "nieskromnie" ale nigdy, ale to nigdy nie mozna tego tłumaczyć ze ofiara była sama sobie winna. Mogłaby nawet nago chodzic, ale nikt nie ma prawa jej dotknąć (bez pozwolenia) ani zgwalcić. Wg mnie gwalty, molestowania, pedofilia powinny byc traktowane na równi z morderstwami. Kobiata po takim wydarzeniu traci czastke siebie i w pewnym sensie moze w środku umrzeć, jej zycie moze juz nie byc tak kolorowe jak kiedys (nawet nie wspominam o dzieciach...). Gdyby były bardziej srogie kary byłoby mniej gwaltów itp. Zamiast za jakieś głupie ustawy nic nie wnoszące w nasze zycie i glupie przepychanki politycy powinni sie wziac za to.... Nawet jestem za karami cielesnymi (gdy winna jest potwierdzona na 100%) które zmniejszja poped seksulany, należałoby sie takiemu.

2  |  7.08 o 0:14  

irusia

Podobno właśnie tym ludzie różnią się od zwierząt, że potrafią zapanować nad swoimi instynktami oraz przewidywać konsekwencje swoich zachowań...

4  |  6.08 o 13:16  

lilu987

Zgadzam się, że prowokacyjny strój to nie jest usprawiedliwienie dla gwałtu. Dla mnie jednak jest oczywiste,że to zawsze wina gwałciciel. Owszem można powiedzieć, że dziewczyna prowokuje zachowaniem, ale czy jej "Nie" ma wtedy inne znaczenie. Oczywiście, że nie. "nie" zawsze znaczy "nie". Kobieta zawsze ma prawo zmienić zdanie, nawet w trakcie, jeśli mężczyzna nie respektuje tego to dopuszcza się gwałtu(W każdym przypadku bez wyjątku).

2  |  6.08 o 11:19  

marciano

Na początku chciałam zaznaczyć, że zgadzam się z twierdzeniem, że nie można gwałtu usprawiedliwić strojem ofiary. Wydaje mi się, że niczym nie można. Nawet jeśli ktoś przeżył piekło, to to go uprawnia do zniszczenia życia komuś innemu? Zastanówcie się, bo i takie głosy tu widziałam! Przede wszystkim chciałam zaznaczyć, że wiele statystyk pokazuje, że ofiarami są zwykłe dziewczyny, często "szare myszki", więc twierdzenie o prowokującym stroju to mit.

3  |  6.08 o 11:18  

igusxdd

śmieszy mnie myślenie że strój dziewczyny może być powodem gwałtu, co prawda prowokacyjne zachowania typu siadanie obcemu na kolana tylko po to żeby zrobić mu "smaka" a później zostawić jest lekkomyślne i tak nie powinno się robić chociaż to nadal nie jest usprawiedliwienie na gwałt. Każdy ma prawo nosić co chce i nie można mówić ofierze ze sama sobie jest winna bo założyła krótką spódniczkę bo ta osoba po prostu jest wolna i ma do tego prawo. wina leży po stronie zbrodniarza. Tak samo gdy ktoś by zostawił dom otwarty, nikt nieznajomy nie ma prawa tam wejść choćby nie wiem co i usprawiedliwianie ze nikt nie zamknął go na klucz jest śmiechu warte. Np: w Australii nikt nie zamyka domu na klucz bo wiedzą że nikt tak czy siak tam nie wejdzie bo to byłoby PRZESTĘPSTWO.

1  |  5.08 o 17:57  
Zobacz więcej komentarzy

, aby dodać komentarz.

Użytkownicy także przypinają: