Zgłoś naruszenieZgłoś naruszenie

Więcej zszywek z tablicy

Motywacje

...
ommmm
...
cóż za pupa!
SWAG
boskie *-*
...
Warto dla efektów ;)
ooo ;)
Oh tak!
Co wy na to? Plank daje świ...
Nowe wyzwania ;)
spróbuję :)
37 fajnych ćwiczeń na brzuc...
Jak mieć szczupłe nogi w 30...
Obserwuj profil
haana

haana

Dodane 21.05 o 20:31
Przypnij Polub Komentuj
  67403
Jak mieć szczupłe nogi w 30 dni ^^

Jak mieć szczupłe nogi w 30 dni ^^

, aby dodać komentarz.

Ciamciaramcia

jak zniszczyć sobie staw kolanowy w 30 dni.

21.05 o 21:24   5  |  1

varsone

nie gadaj głupot;)

17.08 o 18:39    | 

haana

Ja robię i nic mi nie jest. A efekty są, i to jakie!

21.05 o 21:31   1  | 

eMMMM

jestem na dniu 12 i też mi się wydaje, że widzę efekty, niewielkie narazie, ale są:)

21.05 o 21:43   1  | 

chocochoco16

eMMMM, dodajesz jakieś jeszcze ćwiczenia do tych przysiadów?

14.02 o 16:49    | 

haana

A coś z kolanami masz?

21.05 o 21:48   1  | 

eMMMM

nie

22.05 o 0:17   1  | 

pinka098765

ja dziś zaczynam zobaczymy jakie będą efekty :)

22.05 o 8:02   1  | 

haana

Powodzenia ;)

22.05 o 15:10   1  | 

Fashionist

jakie te przysiady? całe czy do połowy

22.05 o 18:27   1  | 

haana

Ja robię całe ;)

22.05 o 19:06   1  | 

natka456

Co jest 9 dnia ? Bo nie ma go ;)

25.05 o 9:59   1  | 

haana

Oooo nie ma 9 dnia ;o A ja nie wiem co jest, bo nie ja to robiłam. ;)

25.05 o 20:32   1  | 

natka456

Zapewne 100 ;)

25.05 o 20:48   1  | 

haana

Pewnie tak ;)

25.05 o 22:19   1  | 

bershka999

jestem na 25 dniu, mam pytanie. Otoz gdy skoncze cały cykl to co mam po tym robic? Myslalam ze moze 50 przysiadow co drugi dzien zeby efekty utrzymac... Jezeli ktos cos wie na ten temat , to bardzo prosilabym o pomoc:)

27.05 o 20:35   1  | 

paulinka7511

bershka999 a po tym 25 dniu widzisz jakies efekty?:),ja jestem po 13 dniu i widze ze moje uda są bardziej ujędrnione,ale nie widze zeby były zgrabniejsze:[

28.05 o 7:53   1  | 

Gabio

jestem na 23 dniu i ledwo zipie. efekty są choć niewielkie i buszuję w internecie w poszukiwaniu kolejnego wyzwania ;)

28.05 o 20:28   1  | 

pinka098765

ja robię i powiem wam ze do tego biegam i nogi wyglądają o wiele lepiej , polecam

28.05 o 21:14   1  | 

bershka999

Ja widze efekty, kolana sie wyszczuplily , uda ujedrnily a tylek zrobil sie jędrny i podniesiony:))) Na prawde polecam !! Ja juz w pierwszych dniach widziałam efekty i z dnia na dzien jest coraz lepiej:) @paulinka7511 , jestes na 13 dniu , wiec sie nie zniechecaj :) potrzeba czasu kochana:)

29.05 o 17:53   1  | 

excavator

czy dzięki tym ćwiczeniom można uzyskać efekt przerwy między nogami ? :)

3.06 o 20:43   1  | 

alierra

robie i robię i jestem bardzo zadowolona ! :)

3.06 o 23:18   1  | 

margosia92

zaczynam ! liczę na jakieś motywacje bo mi jej brak ;/

4.06 o 16:34   1  | 

tala77

Piszecie , że uda ładnie sie modeluja, a czy nie staja sie bardziej umieśnione łydki od Przysiadów? Bo własnie tego sie obawiam..

5.06 o 19:15    | 

xolka91x

jestem na 3 dniu i na razie jedynym efektem są zakwasy :D Ale nie poddaję sie!

5.06 o 23:03    | 

slodkakasiula

Dziewczyny a jak robicie przysiady? Bo widziałam już różne sposoby i nie wiem, które najlepsze.

6.06 o 0:09    | 

Ciamciaramcia

z tego co sie tutaj na zszywce naczytałam to jakoś tak półprzysiady, że plecyy są proste i tak tylko troszki się zgina cały czas o wyprostowanych plecach/. ja robiłam to przez tydzien tylko ja robiłam te zwykle. i podobniez od tg strasznie sie kolana niszczą. mnie bardziej bolały od tych półprzysiadów..-,-' więc dałam sobie spokój, bo efektów żadnych nie było. ;) powodzenia ;3

6.06 o 15:49    | 

alierra

ja raz robie normalne przysiady :d a raz takie pół przysiady :) już 8 dzień za mną i widze efekt na nogach, :) i robię rano i wieczorem :) trzymam za was kciuki !

6.06 o 18:21    | 

slodkakasiula

Jak chodziłam do szkoły, to wraz z dziewczynami robiłyśmy 'oszukane' przysiady. Do samego dołu, tak, że pięty nam się odrywały od podłogi :D więc chyba takie nic nie dadzą ? Czy się mylę ?

7.06 o 0:11    | 

Gabio

przysiady wyglądają tak: ręce do przodu, proste plecki, i siadamy na kibelek. odchylamy się by nie zginać kolan, niech będą tak jakby zablokowane, wtedy będzie ciągnęło w okolicach ud. Ja mam problemy ze stawami w kolanach i dotrwałam do końca, nigdy nie zabolało mnie kolano, bo jeśli robimy prawidłowo to nie ma obaw ;D

7.06 o 17:44    | 

inezz21

no to dzisiaj zaczynam, zyczcie mi powodzenia :]

9.06 o 14:26    | 

mroczna100

jutro zaczynam, mam nadzieje, ze bedzie widac efekty :D

9.06 o 20:42    | 

alierra

efekt jest super :)

9.06 o 20:53    | 

fiftylove

ja jestem na 27 dniu i jestem zadowolona i nic z kolanami nie mam, a nawet sa w lepszej kondycji :D:D

10.06 o 14:09    | 

patroe

od jutra zaczynam ! :)

10.06 o 19:38    | 

olya

http://poprostufit.blogspot.com/ jeśli ktoś szuka wsparcia i motywacji... ;)

10.06 o 20:49    | 

gosia405

ja ukończyłam całość i moje efekty to ujędrnione bardziej umięsnione uda, po pupie większych efektów nie zauważyłam;/ jeśli przysiad wykonywany jest prawidłowo, nie powinno być problemów z bólem kolan:)

10.06 o 22:06    | 

timonek91

jesli mowicie dziewczyny ze efekty sa to zabieram sie za przysiady od dzisiaj:) szkoda tylko ze motywacja jest ale checi brak:(

12.06 o 9:34    | 

alierra

wiesz co ja w sumie puszczam ulubioną piosenke spiewam bardzo głosno :D i ćwicze :D a pozniej oglądam sie w lustrze i podziwiam efekty :D

12.06 o 19:43    | 

timonek91

sprobuje tak zrobic:) moze tym razem sie akurat uda:)

13.06 o 9:47    | 

haana

Do roboty dziewczyny :3 Efekty są porażające, uwierzcie, że warto, a tym bardziej, że niedługo wakacje i trzeba mieć ładnie wyrobione ciałko *-*

13.06 o 18:54    | 

alierra

13 dzien i są efekty :D nie tylko ja to widze:D

14.06 o 13:16    | 

Qallisto

3 dzień a ja już chodzić nie mogę zakwasy koszmarne hahaha ale się nie poddaje .. może dlatego takie zakwasy że robię pełne przysiady nie odrywam pięt od podłogi jak myślicie?? -_-"

15.06 o 13:37    | 

excavator

dziewczyny , czy przy robieniu przysiadów można uzyskac efekt przerwy między udami ? :) proszę o odpowiedź :)

17.06 o 10:32    | 

slodkakasiula

Dokładnie, też mam to pytanie co osoba wyżej :) i jeszcze chciałabym zapytać czy cellulit dzięki temu zniknie choć troszkę ?

17.06 o 22:20    | 

natka456

Dotrwałam do końca ale nie widzę efektów. Moje nogi są umięśnione ale nie chudsze :(

19.06 o 15:06    | 

Idealna

Zrobiłam 7 dni a teraz nie moge zginać lewego kolana, strasznie mnie boli nad łękotką ... Co jest ? ? ? ?

9.11 o 21:15    | 

alunia71

A które przysiady robić? Takie jak tu na filmiku 1- z nogami blisko siebie, czy 2- z rozszerzonymi nóżkami? bo jak tak polecacie to bym chętnie wypróbowała :)) tylko chciałabym prawidłowo to zrobić. http://www.youtube.com/watch?v=uqlcNUrDAdE

28.12 o 23:57    | 

perfectlullabies

Wie może ktoś co z łyżkami ? :) bo chciała bym żeby były szuplejsze

11.01 o 23:10    | 

perfectlullabies

Wie może ktoś co z lydkami ?:) bo chciała bym żeby były szuplejsze

11.01 o 23:11    | 

alunia71

perfectlullabies, ja niedawno zaczęłam, robię te przysiady, jako squady i czuć jak łydki pracują, myślę, że też będzie na łydkach efekt. Najlepiej na yt popatrz jak prawidłowo je wykonywać, żeby nie było później problemów :P

31.01 o 19:46    | 

bershka999

Ja co prawda w maju skończyłam moje wyzwanie, ale znowu zabieram się do pracy !!:) 1 dzień za mną i wierze w to, że wytrwam do końca bo wystarczy tylko chcieć ;) wiosna już niedługo także trzeba spiąć poślady i do dzieła !!;)

26.01 o 21:31    | 

Malina666

ja też dziś zaczynam :) i życzę wszystkim wytrwałości :P powodzenia :)

16.04 o 8:16    | 

Kiniaa_mycha

Zaczynam dzisiaj mam nadzieję że będą efekty

11.05 o 15:13    | 

_black_berry_

Nawet , gdy ktoś ma umięśnione nogi, efekty będą widoczne?

11.05 o 17:55    | 

Love_4ever

Ja zaczynam jutro :)

19.11 o 21:30    | 

szkoa50

A ile ta przerwa ma trwać

21.06 o 15:53    | 

jula0000

A one wyszcxuplają nogi? :0

8.08 o 8:11    | 

, aby dodać komentarz.

Polubili Lubię
Fit_Girls
avrell
demi4793
ArikaAyanami
teletubinka21
TruskawkowaaChwila
alusia_w2
fireblow00
Caterina
ladybug92

oraz 123 innych użytkowników

Zszywka przypięta na tablicach:

Także przypięli do swoich tablic:

Użytkownicy także przypinają:

Zmień tło
do góry