Zgłoś naruszenieZgłoś naruszenie

Więcej zszywek z tablicy

Słowa

:))
:),
:3.
To prawda!!
Znam wiele takich osób któr...
Jestem, a ty?
To prawda.
Wydaje się proste,  ale wie...
życiowe lekcje
to prawda :)
Strasznie spodobał mi się t...
ŻYJ na 100% <3
True.
Wzięłam książkę od matematy...
kiedyś gdzieś czytałam że: ...
But who cares anyway?
...
można nauczyć sie tego na p...
Jak słodko *_*
tak.
***
xyz
:))
;))
...
A było ich tak wiele.

Więcej zszywek ze źródła

bezlitosne.pl

... niestety... ... ... Typowa ja XD *Świętość* mam tak samo ... ...
Obserwuj profil
PuniaKunia

PuniaKunia

Dodane 3.01 o 18:30 z

bezlitosne.pl

 1547

True.

, aby dodać komentarz.

Anastasiiaa

Już za późno..:(

6.01 o 15:00      2  | 

Dirtytrackk

Anastasiiaa, dokładnie...

8.01 o 23:33       | 

piatymaja1999

powiem wam ze odpowiedzi na zyciowe pytania znajduja sie w najwazniejszej dla mnie ksiedze

6.01 o 17:58   2  | 

yourmoonlight

piatymaja1999, jakiej ?

8.01 o 16:38      2  | 

piatymaja1999

yourmoonlight, w Biblii

12.01 o 15:47    | 

czeko0

*o sobie

6.01 o 17:59      4  | 

ala_sowa

czeko0 dokładnie xd

11.01 o 10:35       | 

iron_girl

Można kontrolować zakochanie?

11.01 o 22:39       | 

PuniaKunia

Można udawać że się nie jest zakochanym

12.01 o 14:54    | 

iron_girl

PuniaKunia, Właśnie w ten sposób ludzie komplikują sobie życie.

12.01 o 14:57       | 

PuniaKunia

iron_girl, To prawda, ale życie bez komplikacji było by dosyć nudne i monotonne :)

12.01 o 15:27    | 

iron_girl

PuniaKunia, Nie chodziło mi o życie bez komplikacji, bo takie nie istnieje. Chodzi mi o bezsensowne komplikowanie sobie życia. " Będe udawać, że się w nim nie zakochałam"... a potem wszystkie płaczą bo facet ułożył sobie z kimś innym życie. Sorry...

12.01 o 17:13       | 

PuniaKunia

iron_girl, Spoko, rozumiem o co ci chodzi, ale muszę powiedzieć że takie jest życie, wiele osób udaje, a potem płaczą lub nie płaczą, tak było, jest i będzie :)

13.01 o 17:56    | 

, aby dodać komentarz.

Polubili Lubię
kotek5524
klaudiaxs
_Arabellla_
jula728795
white_lk
pogrebin
karlik2821
kosoglos5_3_9_9
MERY16
natalek0312

oraz 226 innych użytkowników

Zszywka przypięta na tablicach:

Także przypięli do swoich tablic:

Użytkownicy także przypinają:

ZMIEŃ TŁO
DO GÓRY