17

313

18270

Mini serniczki na zimno z karmelem, dla zszywki krok po kroku

alexowa Genialny blog! Gdy będę miała tylko chwilkę i wenę do przyrządzenia czegoś wyjątkowego, na pewno...
Agu_xd dobre? xd
lola92 Cudne :D będę musiała jednego razu spróbować zrobić.

32

382

20990

Pancakes, czyli amerykańsie placki ala Nigella Lawson Potrzebne składniki: 200 g mąki pszennej ...

ola0001 ile tak mniej więcej wychodzi z porcji?
Nicaa ja pancakes robie ze strony KOTLET.TV , tutaj jakis taki ... przedobrzony ten przepis ;p...
maurerkamila zrobiłam :) robi sie szybko i sa przepyszne!

25

350

19256

Sernik latte macchiato bez pieczenia ! PRZEPIS ♥

jolkaaa_12345 Gdzie ten przepis ? :D
Elsaaa kocham wszystko co można zeżreć ! *,__,*

49

157

14229

...

symetrycznoliryczna poważnie ktoś jada jajka z frytkami? :P
HalasliwaZnatury Ty niedobra dziewczynko.1 Nabrałaś mnie:D
daylightx3 mnie to jakos obrzydza :P

8

121

4826

Składniki: 500 g mąki 2 jajka 180 ml mleka 60 g cukru 30 ...

Ar_2 Dzięki za fajny pomysł,ale ja zastąpię nutelkę powidłami,bo mama nie lubi nutelli...
ciekawska_89 to moje...
katebbk Piekłam takie w zeszłym roku na święta. Jedną zrobiłam z nutellą a drugą z masą makową (zamiast...

7

180

7468

LIKIER BANANOWY Bardzo prosty i szybki w przygotowaniu, a na dodatek nie trzeba czekać na jego ...

13natalia055 dzisiaj będę robic ^-^
13natalia055 zrobilam i hmm... wg mnie to zwykly ajerkoniak tyle ze z dodatkiem banana, ktorego na dobra...

9

272

10693

Biszkopt: - 5 jaj - 3/4 szkl. cukru - 30 g kakao - 90 g mąki tortowej - szczypta soli - 1 łyżka s...

agus2 Robiłam, wyszło pysznie ;) Nawet nie bawiłam się w przesiewanie mąki i kakao, po prostu osobno...
Kiss_You moja mama zrobiła pyszne :3
renifer69 moja mama robiłą <3

2

26

1111

Przepis na Omlet Warzywny Ewy Chodakowskiej.

dfashion robiłam kilka razy
dfashion jednak mi nie smakuje ;)

16

126

9215

szybka przekąska

xmajaaaax to jest ciasto francuskie?

3

24

632

muszle szpinakowe

boniwinter to musi byc zajebisty przepis, cos podobnego juz jadlam
everdelayed wyglada mniamusznie
karolcia5421 pychotka robiłam już kilka razy

1

46

1981

przydatne miary

braks85 dzieki

4

52

1791

500 g twarogu sernikowego z wiaderka 8 dużych biszkoptów 250 ml śmietany słodkiej 30% śmietan-fix...

jessika 3.Łączymy połowę masy serowej z żelatyną. Przekładamy masę do szklanki łyżką, wychodzi podobnie...
QForma To dopiero ciastko z niespodzianką ;)

3

17

634

Nutella Hot Chocolate przepis w kom

_Ma_dzia_ Składniki 1 szklanka mleka (użyłam beztłuszczowe) 1/2 łyżki Nutella 1 łyżka kakao Wskazówki...
black_angel24 dobre to jest?

2

19

425

Piersi z kurczaka w cieście majonezowym Składniki: pierś z kurczaka – 40 dkg, Majonez Kielecki ...

izaIdiana prubuje:-)
teczowapani kaloryczny majonez i jeszcze usmażony na oleju... coś dla mnie:D a tak serio, to wygląda...

8

77

2076

Najpyszniejszy sos/dip paprykowy!! Moje pierwsze samodzielne zapasy na zimę;) Słoiczki tych pys...

yooka idealnie 12 sloikow 0,3 l :)
Inferno Moja mama zrobiła tski dip parę dni temu. Jest przepyszny do kanapek czy do makaronu. :)

1

15

549

Mini serniczki na zimno z karmelem TO JEST TO ♥♥♥ Składniki • 500 g twarogu sernikowego z wiaderk...

madziadzialke 4.Po godzinie gotujemy wodę w garnku do takiej wysokości jak sernik w szklance. Patyczkiem do...

6

92

4468

Domowe Snack Wrap jak z McDonald's - przepis po kliknięciu w zdjęcie

Twinsiak cattherineee Może i nieudana kopia, ale z pewnością zdrowsza i przepyszna! :) Ja robię dziś,...
Angelllllll Dlaczego uważacie, ze "nieudana"? ja myślę że jest rewelacyjna
Twinsiak Ja wcale nie uważam, że jest nieudana, jak dla mnie bomba! :D To była tylko taka...

3

78

3473

Pomarańczowy sos z kurczaka Składniki: 3 ząbki czosnku, mięsa mielonego 1/2 szklanki soku pomarań...

brbr3 na zdjeciu widze piers z kurczaka, nie mielone
Tili W przepisie brak najważniejszego składnika - kurczaka :D. Na jaką porcję mięsa jest ten przepis?
Zmień tło
do góry