2

1

40

fakt :)

pyskah2o ale ma hajs
kasiuniabe faktycznie!!

3

0

84

Mój pieseł haaahhaha :-D Jego oczy i ząb powalające xd

_Zana_ każdy pieseł jest fajny, choć swój zawsze najlepszy:)

64

1

1612

I co Wam wyszło? :P

juleczkalove panuje niezwykła radość i serdeczność.
Alanek2012 po tygodniu znajomosci oświadczył mi sie. heh jestem już mężatką

2

0

72

DLACZEGO NIE JEŹDZIĆ Z DZIEWCZYNĄ :D

toliczek Dla mnie to nie jest śmieszne tylko głupie, przykład typowego pustaka z ADHD... masakra...!

1

0

42

taaakie prawdziwe :D :D

stella92 hahaha skąd ja to znam !

1

0

108

Wyciągamy wnioski :D

Mika51234 no to czas zacząć częściej leżeć ! ;)
Zmień tło
do góry