2

29

1698

...

zuziannna takie prawdziwe myślenie faceta
czarna216 hahahaaaa

2

51

748

```

niebieski13 Spodenki ♡
mala17a Wie ktoś gdzie takie znajdę ? :)

2

46

878

...

ZszywkaPL Pięknie:)

11

97

3034

...

anaidd plaza z flemingami na Arubie
marze0308 Coś pięknego :-)

0

74

1188

▪▪▪

5

133

3999

,,,

Kamarka Śliczny! Taki kobiecy, stylowy, delikatny.... Glamour!❤
Julkaa327 cudna dziarka.

0

8

533

...

0

12

674

,,,

0

13

542

*.*

0

17

619

:**

0

9

386

***

3

128

4287

...

paulinaOks sliczny
chester655 podoba
martulasek111 jest piękny :)

2

23

719

...

SungMinYun Czy tylko mi się skojarzyło z Yuri on Ice? XD
Black_angeel Z jakiej to książki ??

3

49

1569

...

czerwona_sukienki Dobitnie...
alutka1310 być pogatym duchowo człowiekiem, chyba najtrudniejsze do osiągnięcia...
Gosiulka2810 To szczera prawda...

5

53

6737

GRP.

alutka1310 szukajmy swoich ideałów :-P
yourmoonlight Znalazłam :)

1

65

5454

...

misti102 slodko:))

16

156

4062

Skirt

Ruisenore http://allegro.pl/bershka-koszula-damska-dzinsowa-r-l-hit-sezonu-i6815329563.html
sunshine12 gdzie kupie spodniczke ?
LadyMorgana mam podobną ;) kupiłam w Medicine

3

56

1488

***

weselnapolska bardzo ładny :)
Mona24 Piękny!
joanna200 cudowny!

18

104

19395

fajnie wlosy wygladaja ale za szybko się przetluszczaja :(

ukryte robiłam to i nie zauważyłam żadnej różnicy :/

4

85

2868

...

mruczka1 WSZYSTKO PIĘKNE ❤❤❤
amelinna1234 Ale ładny tyłeczek;)
wiwix3 gdzie kupie podobny sweterek i spodnie ?

13

210

5393

...

maxipies bardzo ładny komplet
rufinek mam taką samą katane <3

4

149

4608

^^^

Hubercikowa Fajny komentarz i fajny tekst na serwtce.

1

49

3768

ohh ;)

nataaalka123 przepiękne <3

4

121

7363

...

Martuska89 te konkursy co trzeba podać nr. to oszuści nie dajcie sie nabrać podszywają sie pod różne firmy!
Alexx17 https://www.instagram.com/martinaverdeofficial/ ta pani to napisała

7

179

11964

#nails

MinnieMause kolorowo <3 podoba mi się ! <3
dorotka129 szkoda tylko ze foto niewyraźne...

12

111

2646

***

Olusiaa_ gdzie znajdę takie spodnie?
ZMIEŃ TŁO
DO GÓRY