LeeMinAh

Staram się zmienić na lepsze, aby pokazać innym ,że pozory mylą :D
LeeMinAh
Moje tablice obserwuje 269 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
Strona www Facebook Miasto Gubin
| Trening | brzuch, pośladki, wewnętrzna strona ud z obciążnikami Dzień 1 - Kształtuj Sylwetkę: Biust + Brzuch + Pośladki, plus turbo spalanie. avengers workout #5 Dzisiaj postanowiłam wypróbować AEROBOX z Centrum Sportowca ;) Jestem mile zaskoczona ;) ćwiczenia są średnio intensywne ale czuję że rozładowałam złość , stres i jestem mega szczęśliwa ;) Dlatego postanowiłam robić Bikini Ewy Chodakowskiej 3 razy w tygodniu a w inne dni będę eksperymentować właśnie z tymi ćwiczeniami ;) Teraz czas na śniadanie ;) A Wy lubicie te ćwiczenia ? ;* Zaczynamy Tydzień Trzeci
- Piątek

Ćwiczenia wykonujemy w dwóch obwodach po 7 minut każdy wykonanych razy dwa. Po zakończeniu każdego obwodu (circuit) mamy 1 minutę przerwy. Całość trwa 28 minut.

Naszym zadaniem jest wykonanie jak największej liczby powtórzeń 4 ćwiczeń w obwodzie tzn. wykonujemy 4 ćwiczenia jak najlepiej i jak najszybciej potrafimy. 
Po zakończeniu ostatniego powracamy do pierwszego i wykonujemy cały obwód ponownie o ile wystarczy nam na to czasu :)

Do ćwiczeń wykorzystujemy przedstawiony na schematach sprzęt a jeżeli takiego nie posiadamy zastępujemy go np. butelkami wody, kanapą, pufą itp.

Dodatkowo w dni, w których nie mamy schematu ćwiczeń wykonujemy trening 

LISS - o niskiej intensywności - np. marsz, spacer, jazda na rowerze. 35-45 min

HIIT - trening o wysokiej intensywności np. 30 sekund sprintu a następnie 30 sekund marszu przez 10-15min. 

Rehabilitation- Rozciąganie
Zmień tło
do góry