Inspiracje Biżu

Obserwuję 411 tablic
Moje tablice obserwuje 128 osób
Tę tablicę obserwuje 42 osoby
Tablica zawiera 19 zszywek

3

354

108782

bransoletka5

Dorrah Nie jest takie skomplikowane. : p Robimy coś w kształcie precelka, przekładamy, i wogóle. xd
julka2525 seksowna
RemarkablyDomestic To jest mój oryginalny pracy, należy usunąć go ze strony i link do mojej strony, zamiast: http://...

6

156

22048

...

Anq Wszystko mozna znalezc w empiku lub w dobrze zaopatrzonych pasmanteriach
Snikersiik super, włąśnie czegoś takiego szukałam *.*
kasiuta97 Piękne :)

29

760

70494

389

betasy Ja narobiłam tego worek. Nikt nie kupił :-(
agatka1713 a ja zrobiłam bransoletkę i naszyjnik w ten sam sposób( perłowe koraliki fioletowa tasiemka)

0

8

647

urocze..

13

520

52582

356

Bonaccia Świetne :P
Lovesweetgirl gdzie można kupić taki łańcuszek?
Skaank dla mnie bez sensu. sznurek przywiązany do łańcuszka... już lepiej wygląda bransoletka warkoczyko...

20

266

30359

bransoletki z patyczków po lodach ;D

iwi_kiwi BOMBA !!
MissKate Tu znalazłam kursik: http://manualni.pl/bransoletka-ze-szpatulek-lekarskich/
natala614 super

20

529

53388

perełkowa bransoletka

pieknag Mam taką złotą twardszą bransoletkę i co mogę z nią zrobić żeby była srebna?
Kejt93 Black_Rose bardzo często są dodatkiem do gazet, a nawet można je kupić za kilka groszy w sklepie ...
lala0894 Ja już taka zrobiłam :) Nawet fajnie wyszła :)

6

156

22048

Koralikowa bransoletka!

Anq Wszystko mozna znalezc w empiku lub w dobrze zaopatrzonych pasmanteriach
Snikersiik super, włąśnie czegoś takiego szukałam *.*
kasiuta97 Piękne :)

34

873

94082

pomysłowo

DracolyraVega Mój facet zrobił właśnie inżyniera i będzie tym zachwycony :D.
tuska1997 bardzo łatwo się robi
heartmade bardzo pomysłowe, a efekt mega! <3 przy okazji polecam odwiedzić stronę: www.facebook.com/zrob...

16

137

14130

bransoletka

Snikersiik te koraliki też można dostać przy zakupie każdych nowych spodni, spodenek, itd...

22

613

61733

DIY

Irethmoz bardzo ładna :)
flowerka3 Piękna ale chyba dlugo sie ja robi.
Skaank Proste, a jakie eleganckie :]

1

128

13952

bransoletka

25

630

56986

bransoletka DIY

vvvasiuniavvv anikatera a na muline czy na sznurek woskowany czy jeszcze na jakieś inne coś? :D
anikatera ja nawlekałam na podwójną mulinę, jest sztywniejsza i koraliki się nie przesuwają, ale tak normal...
vvvasiuniavvv Dzięki :D dzisiaj napadnę jeszcze raz pasmanterie i będę próbować :D

9

282

36853

krzyżykowa

missada11 łatwe a jaki efekt :)
nekami brązowe to rzemyk zamszowy a białe to chyba mulina
Skaank 'To brązowe' to rzemień zamszowy, a 'to białe' to może być włóczka albo mulin...

11

458

39099

Bransoletka

monikatbg Ja Zrobiła taka podobną :) jest Rewelacyjan tylko zamiast czarnego sznureczka mulina rózowa prze...
nieszka96 musze spróbowac. slicznie wyglada:)
Megii21 a czy w pasmanteri kupi sie takie lancuszki ??

10

333

37264

bransoletki

dariamaciej bardzo pomysłowe :) a ja mam taki sam pierścionek :)
juliaaaaa23 Świetne! :)
Little__Me wejdą na ręke bez zapięcia?

0

8

1551

hippie

9

179

19771

bransoletka

elila Można wykorzystać kółeczka karniszowe, są w różnych rozmiarach i kolorach a przy tym można kupić ...
LOVErat Zaspucacie mnie...
koniara147147 ja zrobiłam to tak: wzięłam sześć kółeczek od tymbarka i 5 odcinków muliny
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY