Pomysły

Obserwuję 1880 tablic
Moje tablice obserwuje 245 osób
Tę tablicę obserwuje 12 osób

1

16

1899

...

zannetaa do garażu myślę że spoko :)

36

695

38731

inspiracja z internetu, wykonanie własnoręczne <3 alternatywa dla koperty

patrysia86 hej super pomysl, moglabys zdradzic skad masz grafike mlodej pary lub moze mi przeslac? dziekuje
AniaMore Projekt został skopiowany z mojego bloga www.dwaptaski.blogspot.com jetem autorką pomysłu i proje...

3

103

3525

Wielkanoc - naturalne barwniki do jajek :)

ulalala777 a tym roku pokusilam się na ugotowane jajek w burakach i niestety wyszły mi jajka w kolorze jaj...
iloves Ja zielone jajka robiłam z pokrzywy;)

3

69

16538

Przedstawiamy wielkanocny koszyk filcowy. Projekt szybki, łatwy i przyjemy. Wykrój udostępniamy n...

marcysiarysia100 zrobiłam jak na razie się sprawdza
Asiutka04 Super, muszę wypróbować na tą wielkanoc
Elsa2006 fajne batdzo mi się podoba

1

32

3048

Można spróbować też coś w niej napisać :) Kliknij w obrazek i zobacz więcej pomysłów!

Kinsei Urocze :D kiedyś próbowałam, ale wychodziło zbyt krzywo. Alee może spróbuję raz jeszcze :P

3

173

14266

*-*

Gigi_Hadid Nie rozumiem 12 etapu
kotek2345 ekstra :)
kotek2345 ekstra :)

8

279

23185

fajny pomysł na prezent - wanilię, skórkę z pomarańczy, cytryny lub mięte zalewamy wódka, zamykam...

Dzasstkaa Buteleczki można dostać np. w kwiaciarni. ale po co przepłacać? Można kupić sok, np. dc vita i z...
lennyk według mnie najlepiej wziąć buteleczki po zużytych produktach.

20

326

20391

:')

pandora24 super pomysł :-)
dianka93 fajne :)

4

75

5189

...

Janusz125 Kapitalny pomysł :)
deysy84 rewelacja ;-)
koczoladowa pomysl rewelacja, ale bardziej na jakieś przyprawy niż przetwory :)

23

120

26969

walka z rozstepami

kaczko Można takim czymś poprawić ich wygląd, ale trzeba być bardzo cierpliwym i regularnym ;)

26

325

27576

...

mugli swietny pomys na ozdabianie pisanekl, z pewnoscia wykorzystam go w przyszlym roku. #designnaswieta
pstryczek123 piękne ❤
mylovedream akurat na Boże Narodzenie :)

5

168

28329

DIY, handmade, pomysły.

dusia22012 jak zrobić taki super ciuch?
AndziaHeh obcinasz rękawy...i troche góry ...potem marszczysz i zszywasz :P chyba jakoś tak
czekoladowa_babeczka śliczne i proste do zrobienia :D

13

122

17548

...

monikaewa Wiórki suszone skóry z pomarańczy, z cynamonem,z imbirem,z cytryny, trochę kulinarne
lennyk Właśnie zrobiłam na dzień mamy. Niestety nie wyszło to tak jak jest na rysunku. Do mydła dodałam...

9

93

10393

mw. puzzle

truskawka1 A co to za nożyk??!
aganiokaganiok truskawka1: skalpel z koncowkami wymienianymi, do kupienia w sklepach kreslarskich lub dla artyst...
fajer Superaśne!

8

157

19817

cudo *O*

Kajcia61 może sobie zrobię.... bardzo fajny pomysł!
kamilla_121 fajny prezent i ja bym jeszcze na każdej z tych stron napisała za co kocham tą osobę, której to d...
natali25052 Cudo <3

7

159

15921

...

kirkaaa Dodajcie filmik jak to robic :-)
Minasia2 https://www.youtube.com/watch?v=YPer3Xv2QSM Można włączyć polskie napisy i w filmiku jest napisan...
Alicea Świetne! Chyba spróbuję.. Jeśli uda mi się ogarnąć jak to się robi;p

27

336

83172

Niezbędnik małżeńsku-tylko przykład..

Tuta mi sie podoba !
regina7 a miało być śmiesznie...mi też się podoba.
aniahaneczka Dzięki za inspirację! Przyda się, bo właśnie poszukuję czegoś zabawnego!
Zmień tło
do góry