Inspiracje Cytaty

Obserwuję 72 tablic
Moje tablice obserwuje 21 osób
Tę tablicę obserwuje 3 osoby
Tablica zawiera 99 zszywek

0

15

2132

haha :D

3

20

1081

xdd

almeczka hahaha dokładnie xD aczkolwiek na swojej kanapie pilnuje by takich sytuacji nie było :P
Rouzi6 Mieszkam z kotami ... Gdzie ręki nie włożę tam kot

0

5

197

...

2

3

214

terroryści...

poprostuczlowiek Jakie suchary...
ISawAPictureOfYou Chyba słyszałam to w jakimś filmie, ale nie mogę sobie przypomnieć co to było

1

8

558

. . .

0

2

128

Hehh

0

6

279

haha XD

1

13

1923

kto jeszcze nie śpi? :D

robin9 hahaha, jakie te kocie myśli do moich podobne :-D

4

3

452

. . .

krn78 Kiedy gadasz bzdury, w które nie wierzysz, masz za swoje. Poza tym, wolisz, żeby Cię kochał, czy ...
ISawAPictureOfYou Wielki mi problem
Edugra XDD

13

56

3097

kłysanka xD

18+
Zuzia124 ooo śpij pacanie tarantula chodzi ci po ścianie ja przyniosę duży kij i pierdolone prosto w ryj a...
Edugra ahahah

0

19

1255

;-)

0

9

406

. . .

1

2

56

Dobry humor nie załatwi wszystkiego, ale...

Hellas26 Ludzie nie lubią jak płaczesz ale jak się smiejesz to jeszcze gorzej chyba że większość jest po d...

0

10

196

cvb

2

21

760

Heh.

ajam ale zimna smakuje dobrze!
Hellas26 śmiać się i płakać

1

22

276

----

adelajka Takie prawdziwe

2

4

171

Szczególnie w taką pogodę jak dziś

adatje tez tak zawsze mam
szieea a ja zrobilam prostowanie keratynowe i zawsze moje wlosy wygladaja dobrze :D

1

5

254

Tak jest!

Natalia2806 oby szybko..

2

5

268

❤❤❤

2

37

677

true..

Moonstone mhm , niechęć obrzydzenie nienawiść i chęć mordu xD
adelajka takie prawdziwe
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY