Styles

Obserwuję 24 tablic
Moje tablice obserwuje 788 osób
Tę tablicę obserwuje 68 osób

14

109

6850

tatoo dzidziuś

Amleczko Piekny!! Tylko ja bym sie obawiala czy z czasem bylo by widac te drobne detale. Bo jednak z czase...
zoom Nie lepiej zrobić tak na kartce i oprawić odcisk nogi maluszka i rękę ? Bo po 10 latach z tatuażu...

2

25

932

...

Hubercikowa Ale fajnie opalona...
merchewkowaowa gdzie taka można kupić???

1

9

262

...

xDLuluxD gdzie można taką znaleźć?

2

48

1674

body, spodnie, koczek

caldey94 fajna bluzka/body <3 no i dupcia niezła :-)
HazelGrace pleckaa

14

64

2231

Świetne spodnie!

TathianaSmith Są też na Ebay.
oliwia345 identyczne są w H&M
mvrvta czy ktoś wie jak te spodnie sie nazywaja? :)

2

52

2828

...

centeroftheuniverse kto to jest? :)
lizkaa22 boskie *_*

17

167

6466

....

Olaaa284 gdzie znaleźć taką spodniczke?

7

76

2748

wypruć kieszenie + naszywka

stawiamnamleko To zwykłe DIY. Wypruć kieszenie, doszyć naszywkę, ewentualnie poszarpać.
darunia284 aliexpress, https://m.aliexpress.com/s/item/32800948774.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&...
drawback omg fuj

1

68

1084

warkocz

Wiooleta gdzie znajde taaki pasek ? *,*

0

103

2658

........

14

110

2277

...

ju_li ja mam coś koło 176cm i nosze szpileczki :D od narzeczonego nie jestem wyzsza wiec jest git :*
domek27 czy ma ktoś.link do.tych butkow.?

17

293

13818

...

Kasiunia19937 Kurde namówiłyście mnie, zaraz wyprubuje :D
gagatek997 mistrzostwo!

0

15

436

...

6

40

1037

buty

enawrocka12 podobnej długości widziałam w CCC :)

117

230

23250

golden rose

aniusia69 Szkoda wielka że w Rossmanie nie ma :(

2

0

115

laser philips i inne

kzzszywka ma ktoras? polecacie?
livia1987 tez sie tym interesowalam czy boli, i bardzo duzo opini w srod kobiet mowiacych ze boli i tym sam...

3

120

4673

...

Calineczka_ genialne
JADOMII Ślicznie proszę o głos! http://neonailparade.pl/72/gwiazdy-na-czerwonym-dywanie
Patrisziaa piękne, dokładnie w moim stylu :)

21

222

9410

...

luludiy Serduszka wyglądają super! :)

10

289

13012

♡♡♡

czarna_lala też takie chce
Paulinap91 Spróbowałam tych! http://www.misienazdrowewlosy.... mają super dużą dawkę biotyny! Polecam :)
smartlifestylepl Są przepiękne :)

3

82

5103

...

psychodelik mój ukochany nie cierpi gdy mam zwiazane itd włosy ;( a tak mi sie to podoba

42

178

13095

gerard cosmetics buttercup

Daga35 Bardzo ładny delikatny kolor takie mi się podobają ;)

1

124

2529

...

1

73

996

...

CarolaDIY visit my account on we heart in : chubbybunnyok have a nice day to all :)

17

403

24055

♡-♡

candy1220 Piękne!
bulekA jak to zrobic?
highhope robiłam u manikiurzystki :) super efekt !

18

101

3703

...

wjej lubię takie :)
Zmień tło
do góry