Kampania wizerunkowa z udziałem znanych twarzy – AW 2021/2022 Lavard
Gdy nadchodzi jesień prezentowane są najnowsze kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których znakomitymi twarzami został utalentowany duet aktorski, czyli Magdalena Różczka i Piotr Stramowski. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w jesiennym anturażu, który tak bliski jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.
Duet aktorski, który stał się twarzami marki Lavard, oglądać możemy także na szklanym ekranie w popularnym serialu telewizyjnym. Magdalena Różczka znana z niezależnych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to popularny oraz utalentowany aktor, którego dorobek zawodowy to liczne produkcje filmowe oraz telewizyjne. Para idealnie zgrana na ekranie odnalazła się znakomicie w duecie modowym, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard był doskonale przemyślany – zarówno Magdalena Różczka, jak i Piotr Stramowski są postaciami o niebanalnym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który kojarzony jest przede wszystkim z ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei wyróżniająca się osobowość podkreślona wdzięczną urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są bliskie także projektantom linii damskiej.
Hołd wobec tradycji, ale także wierność swoim wartościom warto przekazywać także w formie ubioru. Marka Lavard od nowa dopracowuje swoją filozofię, której pierwszym wyraźnym efektem jest jesienna kolekcja damska oraz męska w zupełnie nowym wydaniu. Wierność fundamentom swojej działalności to przede wszystkim wysokiej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. To, jak wyglądać ma mężczyzna oraz kobieta Lavard w tym sezonie to przede wszystkim subtelne połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji pierwsze skrzypce grają stylizacje będące zjawiskową kompozycją stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.
Na sesji wizerunkowej zaprezentowano flagowe okrycia damskie oraz męskie, które są sztandarowymi produktami marki Lavard, cieszącymi się wielkim uznaniem klientów. Utrzymane w nowoczesnej kolorystyce głębokiej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie te pojawiają się w różnej skali – total i minimal, a równocześnie są nawiązaniem do przenikliwego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.
W kolekcji spotkamy wiele kolorów podstawowych np. czerń, czy granat będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Liberalizacji uległy także niektóre kroje, które odchodzą od zasad tradycyjnego dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale prezentowała się w przytulnym, jesiennym anturażu oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla ekspresyjnych i ciekawych ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki. Sprawdź najnowszą kampanię Lavard na www.lavard.pl
Użytkownicy także przypinają:
2
1
0