Więcej zszywek z tablicy

synuś

Kocham mocno *-*
MamaWiki97

MamaWiki97

Dodane 1.06 o 8:23
Obserwuj
Kocham mocno *-*

Kocham mocno *-*

Zgłoś naruszenie

, aby dodać komentarz.

Dziewczyna_fit

cudowni *, *

 |  7.06 o 21:55  

zuziav220

Podobny do Ciebie :-* Słodziak

 |  5.06 o 21:34  

thuglifekcpx3

od tego jest fejs, instagram itp

2  |  3.06 o 20:13  

sylwia1999

Zakładka "Goła Picza" na Zszywce? Nie żartujcie nawet...Chociaż z pewnością przyciągnęłaby uwagę "samczej" części. Proponuję zakładkę " Święta Inkwizycja Zszywki" - (if you know what I mean :D), bo czasem chciałabym zapytać, czy mogę zamieścić cokolwiek...

 |  1 2.06 o 19:37  

Paulekk69

KURWA DZIEWUCHY WY JESTEŚCIE JAKIES OGRANICZONE DO CHOLERY CZY CO? MALO JEST TU ZDJEC DZIECI? BO JA WIDZE JAKIES CODZIENNIE I CO KAZDA MATKE UMORALNIACIE ZE WSTAWIA ZDJĘCIA SWOJEGO DZIECKA DO INTERNETU PRZECIEŻ TA DZIEWCZYNA MA SWOJ ROZUM A TO CO ZROBILA NIE JEST PRZESTĘPSTWEM WIEC CO WAS BOLI ZDJĘCIE CZYJEGOŚ MALEGO SZCZĘŚCIA?! ZAPEWNE GDYBY TO BYŁO PIEKNIE ZROBIONE ZDJECIE W SUPER CIUCHACH I U FOTOGRAFA TO BY BYLO" OOO JAKI SUPER" i "JAKI SLODZIAK" A ZE ZDJĘCIE JEST ZWYCZAJNE TO JUZ KURWA GOWNO BURZA I MILION PIĘĆSET KOMENTARZY "CHRON DZIECKO" A PEWNIE POLOWA Z WAS NAWET NIE MA DZIECI I O TYM ZIELONEGO POJĘCIA.... CO DO MAMY WSTAWIAJ ZDJĘCIA JEZELI MASZ OCHOTE, TO NIC ZLEGO I SIE NIE PRZEJMUJ CZYIMS ZDANIEM ;* JA JUZ NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA I KONCZE, BO WIDZE ZE I TAK TU SA MĄDRZEJSZE "MAMUSIE" ODE MNIE I OD SAMEJ DZIEWCZYNY KTÓRA WSTAWILA ZDJĘCIE. WSZYSTKIE MADRALE POZDRAWIAM.

14  |  8 2.06 o 10:34   Pokaż odpowiedzi

Truskaweczka_22

POZDRAWIAM TEGO, KTÓRY MIMUSUJE KOMENTARZE! :)

2  |  2 1.06 o 22:20  

Paulekk69

Z tego co wiem to na zszywce jest zakladka "dzieci" wiec głupie kozy zajmijcie sie sobą zamiast krytykowac innych bo kazdy ma swoj rozum, ja tam wole ogladac slodkiego maluszka niz gołe dupy, brzuchy i cycki... POZDRAWIAM

5  |  10 1.06 o 14:34   Pokaż odpowiedzi

nelinka

Chroń prywatność,jeśli kochasz.

24  |  2 1.06 o 10:17   Pokaż odpowiedzi

marcia88marcia

Ale to nie jest fb czy inny profil społecznościowy :\

17  |  3 1.06 o 9:58  

Paulekk69

Mały przystojniak :)))))) ;*teraz ja czekam na swojego Skarba<3

3  |  5 1.06 o 9:31  
Zobacz więcej komentarzy

, aby dodać komentarz.

Użytkownicy także przypinają: