Więcej zszywek z tablicy

Księgozbiór

"Głębia Challengera&qu...
"Człowiek Śmiechu"...
"Przy herbacie: Trzy k...
WYZWANIE - KSIĄŻKOWA PLAYLISTA
Iki japońska filozofia codz...
Jak czytać książki w obcym ...
Czy to personalizacja, czy ...
Marsjanin - Andy Weir 
Mark...
Player One - Ernest Cline 
...
Dzika energia autorstwa mał...
Złodziejka książek autorstw...
Płonący dom - Jay Ingram
Pł...
Świat Zofii - Jostein Gaard...
Z cyklu moi ulubieni autorz...
Z cyklu moi ulubieni autorz...
Z cyklu moi ulubieni autorz...
Z cyklu moi ulubieni autorz...
Z cyklu moi ulubieni autorz...
Szarada

Szarada

Dodane 22.08 o 22:00
Obserwuj
Player One - Ernest Cline 
Książka zabiera nas do niedalekiej przyszłości. Jest rok 2044, ziemia pogrąża się w kryzysie energetycznym. Większość ludzi żyje w skrajnej biedzie na przedmieściach w ustawianych jeden na drugi kontenerach. Życie realne nie jest zbyt interesujące, dlatego większość ludzi spędza godziny w wirtualnym świecie. OASIS to coś więcej niż gra; użytkownicy mogą korzystać z wielu udogodnień - mogą m. in. wirtualnie chodzić do szkoły, korzystać z ogromnej bazy wszelkich multimediów, zwiedzać światy znane z filmów, gier i książek. A to wszystko praktycznie za darmo. Fabuła książki rozpoczyna się od ogłoszenia konkursu, ustanowionego w testamencie Jamesa Hallidaya, właściciela OASIS. Nagrodą za odnalezienie trzech kluczy i przejście przez trzy bramy, jest przejęcie władzy nad całą (wartą miliardy) firmą. Chętnych jest wielu, w tym konkurencyjna korporacja, która za wszelką cenę chce wygrać ten konkurs i zawłaszczyć pracę życia Hallidaya.

Player One - Ernest Cline

Książka zabiera nas do niedalekiej przyszłości. Jest rok 2044, ziemia pogrąża się w kryzysie energetycznym. Większość ludzi żyje w skrajnej biedzie na przedmieściach w ustawianych jeden na drugi kontenerach. Życie realne nie jest zbyt interesujące, dlatego większość ludzi spędza godziny w wirtualnym świecie. OASIS to coś więcej niż gra; użytkownicy mogą korzystać z wielu udogodnień - mogą m. in. wirtualnie chodzić do szkoły, korzystać z ogromnej bazy wszelkich multimediów, zwiedzać światy znane z filmów, gier i książek. A to wszystko praktycznie za darmo. Fabuła książki rozpoczyna się od ogłoszenia konkursu, ustanowionego w testamencie Jamesa Hallidaya, właściciela OASIS. Nagrodą za odnalezienie trzech kluczy i przejście przez trzy bramy, jest przejęcie władzy nad całą (wartą miliardy) firmą. Chętnych jest wielu, w tym konkurencyjna korporacja, która za wszelką cenę chce wygrać ten konkurs i zawłaszczyć pracę życia Hallidaya.

Zgłoś naruszenie

, aby dodać komentarz.

Użytkownicy także przypinają: