Więcej zszywek z tablicy

Mój świat

Mrożone truskawki, jogurt g...
NESQUIK – CIASTO CZEKOLADOW...
tortille z kurczakiem Skład...
Super pomysł na fileta z ku...
dokładnie ! :D
...
Ahh to serce ♥
nigdy nie baw się uczuciami...
Trójwarstwowe shoty 10 ml S...
...
SZUKAM CIĘ...
...
spełniaj marzenia! ♥
...
dobree xD
heh dokładnie :D
...
baw się! :D
smutne.. ;(
nikogo...
haha :D
...
Proste..
dokładnie ..
...
everybody ♥
marta6644

marta6644

Dodane 23.10 o 12:35
Obserwuj
Super pomysł na fileta z kurczaka. Polecam

Super pomysł na fileta z kurczaka.

Polecam

Zszywka przypięta także na tablicach:
JEDZONKO. Ulubione kuchnia kuchnia +86 innych
Zgłoś naruszenie

urbanna

ja też zrobiłam i było pycha ;) nie było za suche, ja po przyprawieniu piersi polałam ją oliwą i zostawiłam na całą noc w lodówce, na drugi dzień podsmażyłam chwilkę paprykę z cebulką na maśle, po czym dodałam ją do mięsa i upiekłam ;) wytworzył się z tego wszystkiego fajny sosik!

 |  6.11 o 17:17  

1elusia1

zrobiłam wczoraj pyszne ;)

 |  6.11 o 10:40  

cherrygum

Próbował już ktoś przyrządzić? ;d

 |  31.10 o 22:11  

urbanna

składniki: 3-4 filety z kurczaka 2 papryki kolorowe 1 cebula 1-2 łyżeczki przyprawy taco oliwa z oliwek przygotowanie: filety ułożyć w naczyniu żaroodpornym, posypać przyprawą taco do smaku, następnie ułożyć na nie pokrojoną w plasterki paprykę i cebulę, polać to wszystko oliwą, na wierzch dodać starty żółty ser. piec w temp. 190˚C ok. 35/45 min. podawać z ryżem, smacznego ;)

12  |  23.10 o 11:20   Pokaż odpowiedzi

czacha

pomysł super gdzie przepis

 |  23.10 o 9:28  

darucha028

to na górze to ser czy makaron? piec w rekawieczy bez? jaka temperatura? olej? oliwa maselko czy cos innego? a moze bez? czym posypany jest filet?

 |  22.10 o 21:55  

aidzpanwuj

dołączam się do pytań.. ;)

 |  22.10 o 16:58  

ptysie

czym jest posypane na górze? To się piecze? jak długo?

 |  22.10 o 14:34  

, aby dodać komentarz.

Użytkownicy także przypinają: