milibarcamili

milibarcamili

Dodane 20.02 o 11:29
Obserwuj
W maju 2017 roku znana w Hiszpanii marka okularów do swojej reklamy użyła,,RAKA PIERSI''jako podtekst do tematu tabu...hasło głosilo,, BĘDĄ PATRZEC NA CIEBIE ALE TWOJE SPOJRZENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE'' Reklama z kobietą po mastektomii,opalajaca się topless, a tak bez niczego!(jak mnóstwo innych kobiet na plaży)Z krótkimi włosami,bliznami na wierzchu,z płaską klatką piersiową,okularami przeciwsłonecznymi i swym uśmiechem tak po prostu czytającą...W tej sytuacji rak piersi przestaje być tabu,nie z powodu samej choroby,ale z powodu jej fizycznych i psychologicznych konsekwencji.Że dowiadujemy się,że jest to sytuacja,w której żyje wiele kobiet i których nie musimy się wstydzić choć fala krytyki,, zdrowych'' ludzi była ogromna ale również przyniosła wiele korzyści dla firmy oraz ludzi gdyż uświadamianie i normalizacja tematów tabu jest priorytetem w społeczeństwie, uważam że jeśli użycie kobiety po mastektomii, spowodowalo że sprzedali więcej okularów przeciwsłonecznych-ok swietnie.Myślę, że wszyscy wygraliśmy,ponieważ nie sądzę, że po raz pierwszy choroba jest używana do reklamowania produktu.Zgadzam się za każdym razem, gdy jest z pełnego szacunku i punktu widzenia każdej osoby. A co wy sądzicie na ten temat?

W maju 2017 roku znana w Hiszpanii marka okularów

do swojej reklamy użyła,,RAKA PIERSI''jako podtekst do tematu tabu...hasło głosilo,, BĘDĄ PATRZEC NA CIEBIE ALE TWOJE SPOJRZENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE'' Reklama z kobietą po mastektomii,opalajaca się topless, a tak bez niczego!(jak mnóstwo innych kobiet na plaży)Z krótkimi włosami,bliznami na wierzchu,z płaską klatką piersiową,okularami przeciwsłonecznymi i swym uśmiechem tak po prostu czytającą...W tej sytuacji rak piersi przestaje być tabu,nie z powodu samej choroby,ale z powodu jej fizycznych i psychologicznych konsekwencji.Że dowiadujemy się,że jest to sytuacja,w której żyje wiele kobiet i których nie musimy się wstydzić choć fala krytyki,, zdrowych'' ludzi była ogromna ale również przyniosła wiele korzyści dla firmy oraz ludzi gdyż uświadamianie i normalizacja tematów tabu jest priorytetem w społeczeństwie, uważam że jeśli użycie kobiety po mastektomii, spowodowalo że sprzedali więcej okularów przeciwsłonecznych-ok swietnie.Myślę, że wszyscy wygraliśmy,ponieważ nie sądzę, że po raz pierwszy choroba jest używana do reklamowania produktu.Zgadzam się za każdym razem, gdy jest z pełnego szacunku i punktu widzenia każdej osoby. A co wy sądzicie na ten temat?

Zgłoś naruszenie

gabi84na3

jak dla mnie zdjęcie tej kobiety oznacza że wygrała ze śmiertelną chorobą i ma gdzieś co ludzie myślą ja mam bliznę od mostka do pępka i latem chodzę w stroju dwuczęściowym i się nie wstydzę mam gdzieś co myślą inni ze to obrzydliwe i wogule gdyby nie ta blizna i reszta nie było by mnie teraz :)

21.02 o 0:30      6  | 

agusiapiotrus

Choroba jest częścią ludzkości. Myślę że nie można pokazywać tylko "pięknych" zrobionych ludzi którzy w wielu przypadkach nie są prawdziwi. W reklamach prasie na bilbordach powinno pojawiać się więcej zwykłych ludzi również tych po przebytych chorobach z bliznami bez włosów nóg czy rąk....Takie jest życie

20.02 o 16:42      4  |  Pokaż odpowiedzi

Hellas26

Są tematy trudne tak jak życie, które nas otacza!

20.02 o 13:20   1  | 

, aby dodać komentarz.

Polubili Lubię
Hellas26
Kiniek2002
agusiapiotrus
Tysiaa80
Zszywka przypięta na tablicach:

Użytkownicy także przypinają:

ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY