Więcej zszywek z tablicy

fitness

...
Witajcie, mam pytanie i szu...
ktoś brał, testował? Jakie ...
tabata <-- ćwiczył to kt...
Mam takie pytanie, mianowic...
... moja motywacja
spocona, zmeczona ale zadow...
...
PAMIĘTAJ !!! <3
taki brzuch daj mi panie Bo...
2 dzień, jest ciężko ale da...
:))
Heyka, zaczynam od dzisiaj ...
...
Najlepsza stylizacja z 14 k...
<3 cel !!!
!!!!
ciało jak marzenie ;)
3 dzien z Mel B. trzymajcie...

Więcej zszywek ze źródła

www.mporady.pl

świątecznie i bajkowo Witajcie, mam pytanie i szu... jak zrobic klosa Poprawić umiejętności w rys... Podobają sie ? Wzorek VIII cudnie ... ...
daylightx3

daylightx3

Dodane 1.03 o 12:24 z

www.mporady.pl

Obserwuj

Witajcie, mam pytanie i szukam pomocy u Was dziewczyny.


Ponieważ od roku biorę tabletki antykoncepcyjne i podczas ich brania przytylam, kiedy powiedziałam o tym mojemu lekarzowi odpowiedział mi żebym mniej jadla, ograniczyłam jedzenie ale waga ciągle stoi w miejscu. Co ROBIĆ?! Czekam na Wasze porady i pomoc. Dziękuję :*

Zgłoś naruszenie

, aby dodać komentarz.

lepcia2334

duze prawdopodobienstwo ,ze twoj lekarz nawet cie nie przebadal zanim ci je dał mam racje? mozesz isc do innego i zqpytac sie o zmiane lubno rady moj mi polecil picie niskosodowej wody oraz mniej soli ( zdrowe odzywianie)i wiecej ruchu. pomoglo:)

 |  2.03 o 21:55  

kasiakass

Pierwsze to chyba badania hormonalne bo jeżeli waga rośnie tzn ze woda w organizmie Ci sie zatrzymuje. Czasami wydaje mi sie ze lekarze juz za bardzo biorą swoj zawód na luzie. Ja miałam + z brania antykoncepcji (plastry) taki ze waga była w normie, nie miałam anemii i ogólne samopoczucie o wiele lepsze. Podobno sa jakies suplementy diety do antykoncepcji ale czy to pomoże nie wiem.

 |  1.03 o 16:04  

daylightx3

Dziękuje bardzo za taki odzew z waszej strony :) Na pewno roważe wszytsko może swojemu lekarzowi zasugeruje jakieś badania, dziękuje bardzo, pewnie nie jedna dziewczyna ma takie problemy pomożemy przy okazji innym :*

 |  1.03 o 13:19  

magdzian92

zmień tabletki. masz pewnie źle dobrane.

1  |  1.03 o 13:07  

ms3

Zmień tabletki, a na pewno lekarza. Najlepiej by było gdybyś w ogóle ich nie brała, bo są strasznie szkodliwe dla organizmu. Kobiety, które je biorą w przyszłości mają problemy z zajściem w ciążę. Gospodarka hormonalna jest zaburzona i po odstawieniu ich, w kilka miesięcy powinno wszystko wrócić do normy. Niektórzy myślą, że od tabletek mają lepszą skórę, ale po ich odstawieniu dopiero się organizm oczyszcza.

1  |  1 1.03 o 12:56  

Annisa

Brałam Sylwie 30 przez ponad 5 lat - nie dość że tanie, to jeszcze żadnych denerwujących skutków ubocznych. Jedyny skutek poza oczekiwanym był taki, że urosły mi cycki :) No, jak brałam bardzo długo bez przerwy, to miałam huśtawki nastrojów, ale wystarczyło zrobić miesiąc przerwy i znów wszystko w normie. Zmień lekarza na takiego, który dobierze Ci tabletki dostosowane do Twoich potrzeb :)

1  |  1.03 o 12:55  

daylightx3

Nie robił mi badań, juz raz mi zmienił tabletki z wielkim bólem serca... Bo od wcześniejszych strasznie mnie brzuch bolał przez cały czas i miałam plamienia, brak miesiączki itp. Za wsześniejsze płaciłam 30 zł za opakowanie teraz płace 16 biorę Triquilar (Logynon)

 |  1.03 o 12:50  

azamolska

zmień nie tylko tabletki ale i lekarza. Ja brałam różne tabletki o różnym przedziale cenowym. zanim jednak zaczęłam brać musiałam zrobić badania czy mi w ogóle wolno. ostatnie które bralam były śmiesznie tanie bo za 3 listki płaciłam ok 20 zł

1  |  1.03 o 12:37  

karolaaa1995

powiedz żeby zmienił ci tabletki lub po prostu idź do innego lekarza który przepisze tabletki odpowiednie dla ciebie lub takie od których się chudnie tez są takie tylko ze wszystko kosztuje . moja koleżanka również przytyła od tabletek niewłaściwie dobranych , lekarz przepisał jej tabletki za 15 zł ......

1  |  1.03 o 12:33  

Akatkas

Kup sobie tabletki osłonowe asekurelle albo coś podobnego. Też tak miałam i z tymi tabletkami wróciłam do normy...

1  |  1.03 o 12:31   Pokaż odpowiedzi
Zobacz więcej komentarzy

, aby dodać komentarz.

Użytkownicy także przypinają: