Więcej zszywek z tablicy

Przepisy

pod kiełbaskę kładziemy ser...
zostały ci 3 croissanty lub...
Ciasto z szynka
rntm

rntm od Hrabinia1960

Dodane 15.07 o 10:50
Obserwuj
zostały ci 3 croissanty lub drożdżówki, a nie wiesz co z nimi zrobić - pokroj w kostkę wymieszaj z jedna szklanka borówek ( świeżych lub mrożonych). w blenderze wymieszaj kostkę (jak kostka masła) serka kremowego białego z 3/3 szklanki cukru, szklanka mleka, 2 łyżeczkami cukru waniliowego i 2 jajkami. Ta masa zalewamy wymieszane croissanty z borówkami, zostawiamy na 15 minut, a pózniej do piekarnika nagrzanego do 170. stopni na ok 40 minut ( jak góra zacznie brązowieć). U mnie w domu jemy to na ciepło! Smacznego

zostały ci 3 croissanty lub drożdżówki, a nie wiesz

co z nimi zrobić - pokroj w kostkę wymieszaj z jedna szklanka borówek ( świeżych lub mrożonych). w blenderze wymieszaj kostkę (jak kostka masła) serka kremowego białego z 3/3 szklanki cukru, szklanka mleka, 2 łyżeczkami cukru waniliowego i 2 jajkami. Ta masa zalewamy wymieszane croissanty z borówkami, zostawiamy na 15 minut, a pózniej do piekarnika nagrzanego do 170. stopni na ok 40 minut ( jak góra zacznie brązowieć). U mnie w domu jemy to na ciepło! Smacznego

Zgłoś naruszenie

, aby dodać komentarz.

YedraNat

Boskie, właśnie szamam! Dzięki za przepis! :D

7.08 o 20:24       | 

Hrabinia1960

2/3 szklanki cukru

17.07 o 13:43       | 

bebok1996

3 szklanki cukru?

17.07 o 8:31       |  Pokaż odpowiedzi

Manga861

super, dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam :)

9.07 o 16:49       | 

Manga861

Przepis super :) a możesz napisać jakiej wielkości foremki użyłaś?

9.07 o 0:21       |  Pokaż odpowiedzi

Hrabinia1960

Stala sie rzecz dosc dziwna, na mojej zszywce w komentarzach niejaka nati3533 robi sobie darmowa reklame ciuchow, ktorymi handluje na allegro. Jest to niefajne,ktos stara znalesc, opublikowac i podzielic z innymi Zszywkowiczami inspiracjami - ktos na moich plecach ( zszywka ta miala 6800 wejsc) reklame!!!!! Tak sie nie robi!!!!?

7.07 o 22:12      4  | 

Hrabinia1960

chodzi o serek typu amerykanskiego serka philadelphia - w Polsce szkajac odpowiednika znalazlam serek kremowy firmy TUREK, druga firma PIATNICA

5.07 o 20:07       | 

Muminki2015

serek kremowy bialy moze to byc -danio?

5.07 o 19:31       |  Pokaż odpowiedzi

SpongebobBoss94

pysznie brzmi! muszę wypróbować!! :)

5.07 o 11:19       | 

LenaSz

Wow! Jedno z najszybszych ciast jakie widziałam :)

30.06 o 15:32    | 
Zobacz więcej komentarzy

, aby dodać komentarz.

Polubili Lubię
Zszywka przypięta na tablicach:

Użytkownicy także przypinają:

ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY