35

7

892

Piszcie! Jeśli ktoś wyślę na pszywacz6@gmail.com to będę wdzięczna i na pewno przeczytam do końca...

zuzialucz1 Pamiętnik- jest strasznie romantyczny, Gwiazd naszych wina, Zanim umrę.
nefedita książki Colleen Hoover, polecam!
LiMoNkA1223 Czy wspomniałam, że Cię kocham <3 <3 <3
Bao.pl - Sierpień 2017 dekoracje

2

0

229

Dua Lipa - New rules

SzpilkaEdukator Teledysk też świetny!!!
Edugra Uwielbiam <3<3<3

5

3

158

Podawajcie tytuły swoich ulubionych piosenek:)

sartist20 Tom odell-another love
sartist20 słuchajac ponizszych utworow to od tygodnia slucham tylko tego : scarlxrd-king,scar
darkwolf1000 Hurts- Blind

5

0

170

Rosie i Alex to dwójka przyjaciół, którzy razem dorastali i przeżywali wszystkie najważniejsze ży...

aananAs polecam
lemonovaaa ksiazke czytalam i totalnie sie zakochalam <3 a film jak dla mnie bardzo kiepski.
KochajPokiMozesz Niedawno skończyłam i polecam

0

1

38

...

1

1

96

"Pamiętnik narkomanki" Barbara Rosiek

magdalenka12131 właśnie przeczytałam i od razu kupiłam własny egzemplarz :')

3

1

97

Posiada ktos pdf?

asieeek sprawdź na doci.pl :)

5

0

542

Jakie to prawdziwe

pure_love mnie bardziej despacito zaintrygowało haha
monika585 Bo to o to chodzi xd A nie o Kokaine czy cos... xd

1

0

143

***

sartist20 piękne *,*

1

1

100

Trzecie już spotkanie z genialną serią "Cmentarz Zapomnianych Książek" Carlosa Ruiza Za...

Tili Właśnie zaczynam ta książka :D. Po poprzedniej części mam kilka przeczuć co do akcji cz. trzeciej...
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY