Inspiracje Śmieszne

Tablicę obserwuje 53 osoby
Tablica zawiera 560 zszywek
AimerCore
Obserwuję 2698 tablic
Moje tablice obserwuje 879 osób
Obserwuję 2698 tablic
Moje tablice obserwuje 879 osób
Tę tablicę obserwuje 53 osoby
Tablica zawiera 560 zszywek

8

87

15484

...

BlackPerl
BlackPerl jest tez dupa w ogniu.....blada dupa , " na zadupiu"np coś jest dupiate albo można kogo...
viva199
viva199 W dupe sobie wsadź Xd
Balbina71
Balbina71 z dupy to :D

3

57

4135

Mała Mi :D

kamilatoja
kamilatoja tu raczej polski charakter niż język polski
sartist20
sartist20 szczegolnie za granicą
stawiamnamleko
stawiamnamleko Angielski jest miękkim językiem :P

0

14

647

...

2

4

424

vdxgbd

pattrycja129
pattrycja129 to jest scena z jakiegoś filmu? jak tak to jakiego ?

1

15

592

Porządek musi być ;)

xTusiaa
xTusiaa Takie prawdziwe... xd

1

3

246

Dziena Schopenhauer :')

sabinka200403
sabinka200403 bardzo przydatne...

0

1

323

...

1

14

643

Hahaha :D

miko_
miko_ Kerem? lol czy ten serial jest gdzieś dostępny po polsku, a ja o tym nie wiem? xD

Reklama:

1

17

708

czo ten tata xd

marisenna
marisenna No właśnie :)

9

71

3682

...

Alexandra161
Alexandra161 hey, a wiecie gdzie znaleźć więcej memów z Schopenhauerem ?
asia180387
asia180387 fajne :)

1

32

2378

:-)

roksa97
roksa97 kiedy malujesz paznokcie xD

12

7

3627

Marzenie każdej kobiety

AimerCore
AimerCore Nigdy. Chyba jestem chłopakiem.
Spineczka11
Spineczka11 Ja to bym pewnie zdjecie robila XD
kylieroxe
kylieroxe zalozyc ta biala <3

0

10

843

Śmieszne

1

12

320

hahaa

Nicolekckc
Nicolekckc Właściwie "łaskotanie" to rzeczownik, a czasownikiem będzie "łaskotać", ale t...

3

17

1847

...

onlyxvolley9
onlyxvolley9 problemy humanów. zawsze tak jest.
lizkaa22
lizkaa22 dokładnie :'))
rockystupid
rockystupid buuum xD

0

8

569

:):):)

2

3

559

Ja też tak mam

sartist20
sartist20 zawsze ;D
czarnusia2002
czarnusia2002 szczera prawda i chyba nigdy to się nie zmieni ;)

1

9

1188

xDD

0

6

2696

...

1

9

1212

...

olinek16
olinek16 hahah to jest piękne ;p

1

7

688

...

misspsycho
misspsycho Muszę kiedyś opatentować XD

1

7

1006

...

niespotykana
niespotykana Uwaga: Niespotykane gatunki zwierząt na świecie znajdują się w polskim sejmie :P

0

2

702

XDD

ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY