Inspiracje Mój styl

Tablicę obserwuje 198 osób
Tablica zawiera 1168 zszywek
AleksandraAntczak
Obserwuję 298 tablic
Moje tablice obserwuje 2704 osoby
Obserwuję 298 tablic
Moje tablice obserwuje 2704 osoby
Tę tablicę obserwuje 198 osób
Tablica zawiera 1168 zszywek

1

2

rodzaje obcasów

BeataAna
BeataAna raczej rodzaje szpilek.

12

39

bad hair day

Cytruskowa
Cytruskowa Widzialam dziewczyne w takiej czapce ;)
licreet
licreet na local heroes są za 49 zł :)
zoozia123
zoozia123 Widziałam identyczną na jakiejś stronie za około 20 zł :)

3

37

kasiamusialik
kasiamusialik wybielacz, samą wodą raczej nie rozjaśnisz tkaniny ;]
smokeanddie
smokeanddie ach dziękuje :)
plubka
plubka oo, mam identyczną koszule , chyba muszę spróbować :D

1

219

Jak zrobić spódnice z plisami? TUTORI...

Tusia93
Tusia93 Tak btw to to, co tu jest pokazane to są kontrafałdy. Plisy to są te prostsze fałdy zaprasowywane...

1

60

Jamajka16
Jamajka16 śliczna kurtka *.*

3

58

chocolateprincess
chocolateprincess troszke za dużo roboty jak na taki efekt, no ale może kiedys sie skusze :)
Darrjus
Darrjus Lepiej jest na wiecej kolorów
Ania120598
Ania120598 ja robię z kolorów tęczy, zobaczymy co to wyjdzie

2

82

o_ania_o
o_ania_o trochę wyobraźni, kreatywności :p Same dacie rade, nie musicie mieć instrukcji kroczek po kroczku...
konus912
konus912 TAK ALE Z CZEGO JEST TO WYKONANE ??
Ramona
Ramona 1) WYŁĄCZ TEN CAPS LOCK, BO STRASZNIE WKURZA!!!!!!!!!! ;] 2) czy naprawdę ciężko domyśleć się, że...

11

219

na brązowo

lidzi
lidzi cudnie
aandzik
aandzik prosto i z pomysłem. ; ) świetny zestaw.
weronika212
weronika212 cudne :D

4

64

NicoleLove
NicoleLove świetne .. <3
Fashionist
Fashionist sweterek ;)
jb12
jb12 sukienka♥

1

8

Cinderella2
Cinderella2 kurteczka, kurteczka, kurteczka! ♥

2

131

DIY kokardka

Dareczka
Dareczka Fajne ;) + zapraszam do mnie
olciak87
olciak87 Co to za klej???

Reklama:

6

89

szybkie i łatwe rozciąganie butów: 1...

gosche
gosche Jak dla mnie super ! Wypróbowany sposób ;)
mandarynka16
mandarynka16 bozenkaaaxd , no przeciez masz jak wół napisane .. nagrzej miejsce w którym buty są za ciasne jed...
bleu
bleu czyli najpierw muszę buty namoczyć wodą?

2

37

Laforet
Laforet Torba dostępna na allegro pod hasłem "torba sowa", nie jest taka ładna jak na zdjęciu p...
anilewe007
anilewe007 buty <3
agusiaczek81
agusiaczek81 piękne butki :)

4

12

przerobka spodni

xmrsmystery
xmrsmystery jaka głupota. kolor spodni i krój kieszeni i wgl. też przerobiłaś/eś? Bujda na resorach
pie
pie też pomyślałam na początku że to bujda, ale wystarczy kliknać na zdjęcie i przenosi do bloga na k...
Karoolcia_21
Karoolcia_21 robie tak z kazdymi spodniami ;)

7

121

prosto i ładnie ;)

Butterflay93
Butterflay93 dziewczyna posiada bloga?
Chocolatemeen
Chocolatemeen co ona ma na tych spodenkach ? bo to nie wyglada jak cwieki
autodestrukcja
autodestrukcja ozdobne kamyczki ;)

3

21

How To Make A Dainty Little Cocktail ...

Kinsei
Kinsei fajnaa zrobie ;d
ana1121
ana1121 świetny pomysł
madzia3333
madzia3333 śliczne włosy

1

34

tęczowe kolczyki

MCola
MCola mam taką prasownice na pewno spróbuje <3

6

198

LoveLoveLas17
LoveLoveLas17 nie odklei sie przy praniu ?
nataloo007
nataloo007 pięknie wyglada
evelinadiy
evelinadiy misfotografias.blog.pl/ LoveLoveLas17 zależy od teho chyba jaki klej. użyj może takiego wo...

8

67

Enjoy ;D tutorial na naszyjnik moust...

nierAdA
nierAdA o co chodzi z tymi wąsami? wszędzie teraz są.
Lizaczek222
Lizaczek222 są modne, więc wszędzie są : D

0

4

13

46

ciekawy sweterek?

zuzawisienka
zuzawisienka Mam taki sam, tylko czarny :) i polecam, fajnie leży i bardzo fajnie wygląda ;))
vixen89
vixen89 Mam podobny tylko w innym kolorze, kupiłam go w Forever 21. Mojej mamie tak się spodobał, że zrob...
latsitlum
latsitlum Witaj. nie wiem czy dobrze trafiłem, czy odnalazłem właściwą osobę ;) mogłabyś się odezwać na lat...