Inspiracje ślub

Tablicę obserwuje 1 osoba
Tablica zawiera 44 zszywki
AngelinaZbozie
Obserwuję 337 tablic
Moje tablice obserwuje 10 osób
Obserwuję 337 tablic
Moje tablice obserwuje 10 osób
Tę tablicę obserwuje 1 osoba
Tablica zawiera 44 zszywki

0

24

1

24

Rosi87
Rosi87 Pięknie ❤

2

57

malusia1234
malusia1234 gdzie ja dostane? bardzo mi sie podoba :3

2

17

Boska suknia

sysia179
sysia179 śliczna ale niepraktyczna :)
agusienka1122
agusienka1122 przepiekna !!!!!!!

4

41

Pasteurella
Pasteurella sukienka moich marzeń :)
Klaudia15985
Klaudia15985 Łooooooooo <3

1

3

natalka_ania
natalka_ania Piękne plecy... jestem ciekawa jaki jest przód sukni...

4

28

jak wam się podoba taka fryzurka na s...

extraordinary_girl
extraordinary_girl Bardziej kojaży mi się ze ślubem, ale na prawde jest śliczna.
Syllwiaaa
Syllwiaaa bardzo ładna :) ale jeśli wybierzesz do tego jakąś krótką obcisłą sukienkę jak większość dziewczy...
Marta_131
Marta_131 Suknia wieczorowa + ta fryzura. Królowa studniówki. ;)

4

145

Zosia124
Zosia124 śliczne kwiatki weselne!
Krysia2012
Krysia2012 prosty ale bardzo piękny
peel
peel cudne!

6

229

panna młoda

Cysiek
Cysiek niczym bogini ;)
Athelas
Athelas przykład, że mniej znaczy wiecej :)
KaasiulaaK
KaasiulaaK dawno nie widziałam tak pięknej ślubnej stylizacji *.*

35

379

CasiK
CasiK facet sie znajdzie gorzej z sukienka z marzeń hehe
anettam45
anettam45 Idealna <3
nicegirl88
nicegirl88 Ideał. Właśnie taką chcę mieć

2

140

Rudsoon
Rudsoon A jak się ma krótkie włosy? Ajaj. Pozazdrościć!
fajer
fajer Nafajniejsza jest moim zdaniem ta fryzura na samym dole!

25

396

kuba5
kuba5 Atrakcyjne wdzianko...
pure_love
pure_love jest na allegro,ale niestety komentarze zakupujących nie ciekawe..

1

22

ATka022
ATka022 Zjawiskowa i romantyczna.

2

149

rozowy tiul i ciemne kwiaty

Pharadize
Pharadize gdzie te ciemne kwiaty?

2

21

Wiecie może gdzie taka kupić ?

Rose1234
Rose1234 Uszyć, prędzej niż kupić. Na stronie salonu ADRIA TŁUSZCZ są podobne
gowiola28
gowiola28 jest przepiękna marzenie każdej panny młodej

4

139

nat00
nat00 cudowny gorset :)
takajulia
takajulia piękna!
madzia94
madzia94 idealna <3

0

44

16

75

Perfekcyjna. ♥

angie9013
angie9013 Agata_c jaka cena? podeślesz mi zdjęcie real i wymiary dokładne na

0

9

0

3

16

327

onaa094
onaa094 Przepiękna nie mogę się napatrzeć !! :)
czekoladka9975
czekoladka9975 Ma ktos moze zdj całej tej sukni ? :)
zuziav220
zuziav220 Śliczna :-*

3

18

sylsob
sylsob cudna
sylsob
sylsob cudna
ania5594
ania5594 Boska :)

Reklama:

8

148

cudowna *'*

Agnieszkabutik
Agnieszkabutik szyjemy taka w krótkiej wersji
patrycja1234531
patrycja1234531 bardzo ładna sukienka

9

261

Bardzo marchewkowe placuszki fit .Skł...

MaJe_CzKa222
MaJe_CzKa222 HaLLynka, cieszę się bardzo , że smakowało.
suzumesan
suzumesan Robiłam i wyszły przepyszne :d
MaJe_CzKa222
MaJe_CzKa222 suzumesan, super że smakowaly :)

1

42

darkwolf1000
darkwolf1000 Samo zaproszenie mi sie nie podoba (czcionka i rozmieszczenie na kartce) ale koperta mnie urzekla...