Inspiracje Body&Soul

Tablicę obserwuje 64 osoby
Tablica zawiera 17 zszywek
Bowie
Obserwuję 4 tablice
Moje tablice obserwuje 531 osób
Obserwuję 4 tablice
Moje tablice obserwuje 531 osób
Tę tablicę obserwuje 64 osoby
Tablica zawiera 17 zszywek

9

0

Co sądzicie o dole mojego brzucha? Ma...

piateck
piateck haha...straszne rzeczy... przepraszam nie mogłam się powstrzymać :)))
Icannot
Icannot jaja sobie robisz? patrząc na takie zdj i czytając ze masz kompleksy notkę dziewczyny w ogóle bd ...
Icannot
Icannot niektóre *

6

0

No diet. No gym. No home-exercising. ...

remusis
remusis True. Właściwie jest nieźle jeśli zjem cokolwiek poza obiadem.
nataliaseweryn
nataliaseweryn a potem efekt jojo jak juz po...
MeSeeNir
MeSeeNir eee taamxd potem dłuuuuuuuuuugie wakacje i duuuużo czasu na ćwiczonka! *.*

4

122

adacars
adacars ile tych brzuszków robisz dziennie i od ilu zaczynałaś?
MaikoSun
MaikoSun 8 dzień :)

3

232

Kolejne 'wyzwanie' ...

Honorata__
Honorata__ Zaczynam od zaraz ;D
ThreeKKK
ThreeKKK Już wypróbowałam, świetne! :)

1

5

adrianna_081297
adrianna_081297 heh juz wiem o co chodzi z tym 20/20

0

13

0

39

10

0

Dwa tygodnie ćwiczeń. ; )

luminosity
luminosity dziewczyny, dzisiaj znalazłam coś takiego: www.cwiczenia.org/cwiczenia-na-plaski-brzuch/pl...
Bowie
Bowie Właśnie te ćwiczenia wykonuję. ; )
Bowie
Bowie Tylko zamiast odwróconych wykonuję na dolną partię i skośne. ; )

0

4

0

5

5

37

hpmyst
hpmyst na srodku minimalnie za chuda ale ogolnie efekt swietny :))
agatax91
agatax91 bo na środku ktoś wyciął jej kawałek kręgosłupa :P
anna_STR
anna_STR niektórzy potrzebują i diety, nie jest zachuda, to jest tyłek dobrze wyćwiczony a na brzuchu brak...

82

712

płaski brzuch w tydzień Ćwiczenia na ...

donak
donak Te ćwiczenia zadziałają. Ja jeszcze polecam dołożyć do tego ćwiczenia na skośne mięśnie brzucha. ...
Bowie
Bowie Ja robiłam i u mnie na tablicy Body&Soul możecie znaleźć efekty, po naprawdę tygodniu. ; )

19

148

ciało idealne

zukao
zukao 8 min abs z yt, dużo ruchu oraz do tego dieta MŻ i OS (mniej żryj i omijaj słodycze :P ) i gwaran...
XxXNaTaLaXoX
XxXNaTaLaXoX najgorszy problem to te słodycze ;/
patkapatka18
patkapatka18 naprawde uwazacie ze to jest idealne ciało ? Według mnie ona jest za chuda. Biodra wystaja jej g...

Reklama:

0

7

9

86

18karolcia08
18karolcia08 Ja mam taką na sprzedaż na szafa.pl :)
koka96
koka96 świetnie ; d
tula89
tula89 znam to z soup.io <3