Inspiracje Fryzury

Tablicę obserwuje 49 osób
Tablica zawiera 46 zszywek
Destiny4
Obserwuję 802 tablic
Moje tablice obserwuje 1548 osób
Obserwuję 802 tablic
Moje tablice obserwuje 1548 osób
Tę tablicę obserwuje 49 osób
Tablica zawiera 46 zszywek

0

2

1

44

IndiraMajestic
IndiraMajestic Przecudowny kucyk! Niedługo wypróbuję <3

0

13

1

19

zuziav220
zuziav220 Śliczne fale

0

13

3

83

sanmajXD
sanmajXD fajne polecam :))
IndiraMajestic
IndiraMajestic Nawet całkiem :)
KochamMaliny
KochamMaliny Nawet Brzydki :D <3

0

3

0

6

11

534

majusiasli
majusiasli Fajne zrobię sobie do szkoły
serducho1
serducho1 Też robiłam mojej koleżance do szkoły i wyszło nawet tak samo:P
Mandarynka333
Mandarynka333 Fajny efekt wyszedł

10

185

GosiaJanek
GosiaJanek nigdy mi tak nie wyjdzie :D
yourobsessions
yourobsessions na gęstych jest bardzo ciężko zrobic takie cudo. Bardzo ciężko je spiąć i utrzymać :l wiem z DOŚW...
europe
europe takie cudo robi się byle jak. :) przynajmniej mi wychodzi. przechylam głowę do przodu związuję na...

8

247

kok nieład

tysiol
tysiol Potrzebowałam czegos ciekawego na dzisiejsza impreze- juz mam :))
Cholerka
Cholerka Szybkie i proste! praktyczność ponad wszystko, super!
Kurczak01
Kurczak01 no i tego właśnie szukam na dzisiejsza impreze ;)

1

133

aza848324
aza848324 ten kłos jest fajny ale trudny :)

0

11

Reklama:

3

30

Chustka na głowę DIY

Judytka
Judytka Podoba mi się, ale nie wiem czy sama dobrze bym się czuła w czymś takim na głowie
kasienkaxp
kasienkaxp jak to jest zrobione?
xmrsmystery
xmrsmystery zszywka.pl/p/opaska-wiazana-704271.html tu dziewczyna pokazuje jak to zrobić :)

6

37

najarana_marzeniami
najarana_marzeniami jutro taką zrobię.
yezoo
yezoo ładny
Arli
Arli są w sklepach też takie wypełniacze do koka ;) świetna sprawa !

1

76

5

90

ewelinapam
ewelinapam kliknij na zdjęcie!
ewelinapam
ewelinapam najlepiej wejdź na stronke jaka jest podana na zdjęciu tam ją znajdziesz bez problemu w zakładce ...
ewelinapam
ewelinapam mam u siebie filmik jak to zrobić

7

105

DIY, Handmade, Tutoriale

KICIA83
KICIA83 na drugim zdjeciu trzyma gumke do koków(kupisz w hurtowni fryzjerskiej).
MartaSylwestrzak
MartaSylwestrzak czy ktos może to dokładnie opisać..nigdy mi tak nie wychodzi a mam długie włosy i coraz częściej ...
Kazalagupagu
Kazalagupagu dzieki ;)