Inspiracje Pomysły

Tablicę obserwuje 56 osób
Tablica zawiera 332 zszywki
Eli89
Obserwuję 224 tablic
Moje tablice obserwuje 583 osoby
Obserwuję 224 tablic
Moje tablice obserwuje 583 osoby
Tę tablicę obserwuje 56 osób
Tablica zawiera 332 zszywki

4

46

jkrawczyk29_06
jkrawczyk29_06 wlasnie gdzie mozna taka tablice kupic?
mala_kasia1
mala_kasia1 szukam do kupienia...

6

47

Fajny pomysł :)

Karoolcia_21
Karoolcia_21 roilam korektorem
ana4567
ana4567 Mam takie w ciemne gwiazdki! Ale tyłek mi się nie mieści :D

2

44

animefanka
animefanka ale super !!!
xMadzia
xMadzia genialny! :)

0

29

10

237

napis z pinesek

milena124
milena124 Muszę spróbować :)
ammloska
ammloska ale jak przypniecie do płótna to pinezki wypadną, najlepiej żeby była to drewniana deseczka albo ...

5

50

Wiem co zrobię przyjaciółce na urodzi...

dianaXDCool
dianaXDCool ten drugi obrazek wygląda jakby ta która rozbija jajko się mściła na poszkodowanej :)
pyskah2o
pyskah2o mina tej na ostatnim zdjeciu: a masz su.o za moje nowe wlosy xD

12

252

nutella123
nutella123 woo ;*
Kasiej
Kasiej swietny pomysl;) malutkaa5 mysle ze zwyklymi akrylami powinno sie udac;) tylko nie tempery i plak...

0

1

5

119

lampiony ze starych puszek

Kamea
Kamea wydaje mi się że po to aby puszki się nie wygieły podczas wbijanie w nie gwoździ do zrobienia dzi...
97246
97246 fajny pomysł na lampiony
stylka
stylka Świetny pomysł :) Akurat ma faze na lampiony wiec bd się inspirować :)

Reklama:

5

93

KAMIENNE PODKŁADKI - WYSTARCZY PRZYKL...

liliana200
liliana200 albo Praktiker, Castorama, Obi :)
JustR
JustR Różne kamyczki są też na allegro za parę groszy :)
S3ng4
S3ng4 jakim to klej ?

2

9

lusi1001
lusi1001 kurde super bransoletka z plastiku ..xd

0

23

0

2