Inspiracje Pomysły

Tablicę obserwuje 5 osób
Tablica zawiera 21 zszywek
Fantazira
Obserwuję 159 tablic
Moje tablice obserwuje 29 osób
Obserwuję 159 tablic
Moje tablice obserwuje 29 osób
Tę tablicę obserwuje 5 osób
Tablica zawiera 21 zszywek

0

5

5

49

luckerka
luckerka moze jak by sie pomalowało farbą to by nie widać bylo tych napisów i lepiej by wygladało :) ale ...
jadzia379
jadzia379 jak dla mnie kosior sprawa na codzień wyrzucane są do śmieci a można fajnie przystąpić za darmo ś...
Booek_2001
Booek_2001 fainy pomysł

3

207

BeataAna
BeataAna Świetnie wygląda jak na kawowej kuli doklei się parę gwiazdek anyżku.A jak postawisz blisko grzej...
Angelina_
Angelina_ Te paznokcie są fajne :)

11

170

Sama robiłam i wyszło świetnie :>

Carolinne
Carolinne nie umiem połączyć tego wszystkiego w jedność xd wiecie o co chodzi :)
17black_29red
17black_29red Ja się nie sugerowałam za bardzo wszytskimi pokazanymi tam ruchami, które trzeba naśladowac by zs...

7

113

diy, diy projects, diy craft, handmad...

natkaa1999
natkaa1999 moim zdaniem, zupełnie nie potrzeba tego najpierw malować :D
crane1
crane1 fasola na pewno :) fajne
malaksiezniczka17
malaksiezniczka17 Tak to fasola , na opakowaniach pisze fasola ciemna i fasola biała

20

388

diasia
diasia Widziałam takie w obi na metry, dosyć grube :)
Ole_czka22
Ole_czka22 Przypuszczam, że to jakiś jutowy sznur ... :)
niela03
niela03 to pufka ?

1

6

miszle
miszle jaki słodki:)

3

168

Domixia
Domixia fajniejsze byłyby kolorowe
Artka28
Artka28 już próbuję...
DagmaraPopek
DagmaraPopek Pamiętam jak jeszcze za dzieciaka robiłam makramowe kwietniki, teraz sploty wykorzystuję w biżute...

7

152

kwiaty z filtrów do kawy

mJola
mJola No,piękna ta róża!Podziwiam pomysłowość.Spróbuję "zmałpować":)
malinowaagumaax3
malinowaagumaax3 czy nie można tego zrobić np. ze zwykłej serwerki bibułowej ? :)

1

87

Trochę inaczej:)

kasia_zyzek
kasia_zyzek Spoko patent:-)

0

9

32

874

bransoleta2

DracolyraVega
DracolyraVega Mój facet zrobił właśnie inżyniera i będzie tym zachwycony :D.
tuska1997
tuska1997 bardzo łatwo się robi
heartmade
heartmade bardzo pomysłowe, a efekt mega! <3 przy okazji polecam odwiedzić stronę: www.facebook.com/zrob...

Reklama:

5

313

makrama podstawowe węzły

magicznieniemagiczna
magicznieniemagiczna przyda się :)
darusia
darusia fajne . ale jak je wszzystkie zrobić???
Kinsei
Kinsei oo jak fajnie wszytko pokazane, przyda się na pewno :D

6

135

Fantazira
Fantazira cudeńko
Paulinia
Paulinia Piekna!!!
San18
San18 ktoś wie ile kosztuje to cudeńko?