Greenwaver

Studiuje Gospodarkę Przestrzenną na UAMie i od urodzenia mieszkam w Poznaniu. Kocham moje miasto a napływowi studenci sprawiają, że noce tętnią życiem ;) Moją drugą miłością jest fitness i dietetyka. Życie jest zbyt ekscytujące by zwalniać ;)
Greenwaver
Moje tablice obserwuje 1378 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 Poznań
mmm ;D Oj joj ^_^ Piorunujące efekty ;D Incredible ;D Silne, zgrabne i seksowne nogi to marzenie wielu kobiet. Co więcej; silne nogi to klucz do zdrowia i życiowej aktywności po samą "zimę życia" ;) ale co zrobić by były mocne i zgrabne? Postaram się nie co przybliżyć ten temat.
1. Po pierwsze - oszczędzajmy stopy i kostkę. Wiem, wasze nóżki wyglądają uroczo i powabnie w szpilkach, jednak postarajcie się ograniczyć ich noszenie do ważnych wyjść, jeśli praca tego od was wymaga, noście buty na obcasie z profilowaną wkładką. To samo tyczy się butów z twardymi, niemal drewnianymi wkładkami. Wymuszają nienaturalne ułożenie stopy. Najlepszymi butami są buty sportowe o stosunkowo miękkich, profilowanych wkładkach.
2. Buty za nas nie będą ćwiczyć (nie wierzcie w spektakularne efekty butów "nogi same ćwiczą gdy w nich siedzisz" ;P w takim razie jak ćwiczyć? To zależy od naszych celów.
Wariant A - odchudzenie nóg. W tym wypadku najskuteczniejsze jest bieganie interwałowe, aerobik oraz ćwiczenia na siłowni o wysokiej intensywności (wykonujemy 12-20 powtórzeń, 3 serie, minutowe przerwy pomiędzy seriami); świetnymi ćwiczeniami okażą się wykroki, wykroki boczne a także wskoki na skrzynie. Także różnego rodzaju aerobiki.
Wariant B - zwiększenie masy mięśniowej nóg. Tu zasada jest ta sama co w konwencjonalnym treningu siłowym. Mała liczba powtórzeń (8-10) z większym ciężarem (do 80%maks udźwigu). Świetnie sprawdzają się przysiady ze sztangą a także wykroki z Kattlebell'ami.

Temat jest bardzo głęboki dlatego zachęcam...