Indestructible

Indestructible
Moje tablice obserwuje 66 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 POLAND
... pomożecie?? ;) ... ...

1

0

thegirlnextdoor
thegirlnextdoor <3 Uwielbiam zwierzęta!

2

57

marta1381
marta1381 fajny
Liliawodna
Liliawodna Instagram "domekzalasem"

12

24

pomożecie?? ;)

piss_b3jbb
piss_b3jbb 2260 squats xd haahaha, trzymam kciuki :)

0

10

0

40

1

28

karola1010
karola1010 nogi idealne *-*

8

209

warto wiedzieć ;)

polaanaa
polaanaa bardzo przydatne :)
zaufanaab
zaufanaab heh......nom! :::DDDD
brzydalq96
brzydalq96 obserwujcie i motywujcie:*

5

77

black_eyes
black_eyes Chodakowska- turbo spalanie?
witos
witos hah :D jestem siatkarką i u nas te pojęcia są powszechnie używane :D

52

612

Jak zrobić szpagat? Może się komuś pr...

mardar
mardar a ty umiesz szpagat ? ja ćwiczyłam 1 miesiąc i umiem wszystkie ćwiczenia gimnastyczne

3

7

pyska1999
pyska1999 Kto to jest?
pyska1999
pyska1999 Dzięki :)

1

97

lejdidred
lejdidred my?l? ?e mo?naby zrobi? podstaw? np. ze styropianu i do niego przyklei? lib przypi?? zdj?cia:) su...
patrycja005
patrycja005 taak to zdjęcia przyczepiona na ścianę i lampki pozaczepiane o ich rogi ;)
kinga20lipiec

7

203

Próbujecie ?

fundersong
fundersong hmmm... Jakiś rok temu byłam w stanie zrobić 26 pompek ale teraz... Trzeba spróbowac :p
IJustRide
IJustRide Także zacznę robić, zobaczymy jakie będą efekty :)
Burdine
Burdine spróbuję :)

10

91

; P I jak, podoba się ?

xmodelkax
xmodelkax Skad masz tą żółta biżuterię?
misia123141
misia123141 WOW fajne...
freakylittlething
freakylittlething świetna biżuteria, ponawiam pytanie, gdzie taką kupiłaś?:)