Inspiracje Supernatural <3

Tablicę obserwuje 205 osób
Tablica zawiera 74 zszywki
Ineedyou123
Obserwuję 8145 tablic
Moje tablice obserwuje 5377 osób
Obserwuję 8145 tablic
Moje tablice obserwuje 5377 osób
Tę tablicę obserwuje 205 osób
Tablica zawiera 74 zszywki

0

5

111

TAK!!!!

0

2

660

...

0

2

330

...

3

15

793

super!(natural)

an75
an75 ekstra!
mercy97
mercy97 aaaaaa!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

3

11

230

Pojęcie "obejrzę tylko jeden odcinek" nie istnieje w moim słowniku :)

patrycja423
patrycja423 Chyba "tylko jeden sezon" XDD
MononokeOne
MononokeOne dokładnie i siedzenie do nocy a rano do pracy... ehh ja tak mam z większością seriali "jeszc...
alutka1310
alutka1310 Haha cała ja, a potem rano pobudka do pracy albo na zajęcia

1

7

111

Mr Ackles

Dariak
Dariak Jensen <3 <3

4

20

622

Daen & Sam & Supernatural ♥

anahi88
anahi88 Nom ja sie z tym nie zgodze bo przecież pozniej po 5 sezonie też sa boskie odcinki i sezony dajci...

0

6

114

Dean

0

2

53

SPN

Reklama:

0

2

77

SPN

0

1

41

SPN

0

1

40

SPN

0

2

51

SPN

0

4

270

*.*

0

3

105

...

5

11

652

haha, to dziś pamiętam ten cytat :D

anahi88
anahi88 No crowley jest zajebisty jego postac ehhehe pamietam ta scene zajebista była :)
anahi88
anahi88 ej obczajcie sobie filmik z crowlyem mi sie on starsznie podoba hehe www.youtube.com/watc...

1

1

135

Najlepsi! :D :D

anahi88
anahi88 Ta scena była boska starsznie smieszna <3

0

2

255

...

1

7

444

Dean <3

swistaczek
swistaczek To chyba najczęściej używane słowo w tym serialu xd

0

4

83

SPN

1

6

54

Dean

czarnawdowa27
czarnawdowa27 ciachooooooooooo xD

0

3

112

SPN

0

10

455

ja też :)

1

10

404

...

Yansuu
Yansuu Oh Supernatural, oh Dean, oh Castiel oh... <3
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY