Inspiracje Pomysły

Tablicę obserwuje 12 osób
Tablica zawiera 76 zszywek
Kaja21
Obserwuję 86 tablic
Moje tablice obserwuje 107 osób
Obserwuję 86 tablic
Moje tablice obserwuje 107 osób
Tę tablicę obserwuje 12 osób
Tablica zawiera 76 zszywek

0

58

2

136

paulina120
paulina120 cudo tylko z czego wziąć takie małe słoiczki z koncentratu czy jak
iwonajj
iwonajj świetne, mój narzeczony kocha hodować kwiatki, a taki kwietnik zaraz będzie chciał robić sam! sup...

8

104

monka
monka Athelas, no niestety to zależy od tych sklepów czy ludzie takie rzeczy kupują bo jak nie to nie z...
Sandra1230
Sandra1230 teraz sie zbliza wszystkich swietych wiec powinno byc ich pelno ;)

25

279

prezent dla najbliższej nam osoby

15patka99
15patka99 Mam coś podobnego, tylko, że ja wrzucam tam jakieś fajne teksty, zabawne wspomnienia. <3

0

26

5

78

Prezent, zestaw survivalowy w razie a...

Kira91
Kira91 Coś podobnego sprezentowałam bratu, z tym, że załatwiłam sobie etykiety, był zachwycony. Tylko je...
Kira91
Kira91 Ojoj, nie pamiętam ._. Musiałabym poszukać na zdjęciach, lub brata spytać. Na pewno Tic-taci, cze...

1

23

szakalxd
szakalxd wow sliczne

43

509

genialny pomysł na prezent :)

cieszyslawa
cieszyslawa świetne:D zrobię coś takiego koleżance w prezencie ślubnym :) dziękuję :)
zuziav220
zuziav220 Można zastąpić innymi cukierkami to taniej wyjdzie

Reklama:

3

54

Kociaczki2008
Kociaczki2008 jak to zrobić ?
littlefashonista
littlefashonista Kociaczki2008 po komentarzu widać że urodziłaś się w 2008 roku
Catilla
Catilla padłam

6

224

Świetnie byłoby relaksować się z rodz...

adamoni
adamoni wygląda fajnie ale większego ogniska się nie napali...
BlackRose33
BlackRose33 Może tego nie widać Ale jako Architekt powiem wam ze przestrzeń od ognia do słupka to na oko powy...

0

18

13

313

Artystyczne pudełko zapałek z wiadomo...

sylvien
sylvien Podobne do 5-tego, tylko z gumką w środku dałam chłopakowi na ostatnie walentynki. Był w siódmym ...

0

62

1

115

Prezent dla faceta

_amaranthine_
_amaranthine_ jeszcze na czubeczku (zakrętce) można by przykleić świeczkę :)

1

154

Serce w słoiku. Diy

papierowka
papierowka Świetne:)
cieszyslawa
cieszyslawa ale super:):)
Rideae
Rideae Mega. Szkoda że w Polsce jest to mało dostępne

1

219

KinGa1322
KinGa1322 Na pewno wypróbuję :) Irytuje mnie już bałagan ja podwórku :D a to są bardzo ładne i praktyczne r...

13

203

gintrownia
gintrownia ja tam wolę czekoladę :D
xxizzyxx
xxizzyxx Zrobiłam dokładnie takie same ale ze słodyczy ;)
lucyna1540
lucyna1540 fajny pomysł:)

0

3

0

3

5

135

Chlebki z pysznym wnętrzem! Ciepła pr...

MrOr3k
MrOr3k mi by bardziej do takiego czegoś pasowało ciasto do pizzy ;)

16

303

Przepis na domowe KULECZKI RAFAELLO!

smikcia2000
smikcia2000 Hmmm ja zrobiłam to prościej :) : w rondelku rozpuściłam półtorej tabliczki białej czekolady ( p...