M921

M921
Moje tablice obserwuje 44 osoby Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 Rz
Brak jeszcze zszywek.
Lizz26
Ustka Obserwuj

Zszywek: 246 · Obserwują ją: 563

Ostatnio dodane:

Mój biszkopt :) Pancake :) Sprzedam bralet stanik czarny Sprzedam 75B push up sexy stanik
tysiaczek03
Obserwuj

Zszywek: 2 · Obserwują ją: 14

Ostatnio dodane:

zielono mi :) Sprzedam, cena do uzgodnienia
Tellinka
Obserwuj

Zszywek: 28 · Obserwują ją: 75

Ostatnio dodane:

Długopis i farby A wiec stało się... Pierwszy maraton juz za miesiąc, jestem gotowa ... Wracanie do formy po kontuzji, nie jest łatwo. ale ciągle walczę :) 
Stan dzisiejszy, (8 tydzień regularnego treningu). 
waga 56 kg.
patulappl
Wrocław Obserwuj

Zszywek: 246 · Obserwują ją: 1272

Ostatnio dodane:

L O V E patricandels
Świeca sojowa o zapachu czekoladowego deseru z truskawkami.

Pomysł na walentynki. ... Cześć wszytskim ☺
Chciałabym się czymś z Wami podzielić. 

Chcę obdarowywać światełkiem nadziei, tworzyć atmosferę ciepła i cudownego zapachu. Inspiracją do powstania świec patricandles była natura Tyle książek to magia ✨
Creative
Szczecin Obserwuj

Zszywek: 497 · Obserwują ją: 502

Ostatnio dodane:

Wlasnej roboty sushi , mniam. Lubicie? Cat model kitty Letni talerz rozmaitości czyli owocowa pizza!
becia87
Obserwuj

Zszywek: 1 · Obserwują ją: 4

Ostatnio dodane:

Ćwicząc w domu po dwóch ciążach z rozejściem mięśni prostych brzuch też można mieć całkiem spoko brzuch:)
bardzoslodko
Wrocław Obserwuj

Zszywek: 325 · Obserwują ją: 130

Ostatnio dodane:

2.5 tygodnia diety i ćwiczeń. -4cm z brzucha;) lecę po więcej! ooo tak. ajaj kanapki z pastą z nerkowców + kalarepa
Nieoceniona12
-- Obserwuj

Zszywek: 497 · Obserwują ją: 1330

Ostatnio dodane:

... /// #jesień ❤ ///
Chodzaceszczescie
londyn Obserwuj

Zszywek: 42 · Obserwują ją: 468

Ostatnio dodane:

Stare, ale fajne :D Wiele osób na początku swojej przygody kształtowania sylwetki myśli, że wykonując milion samych przysiadów codziennie, pozwoli rozbudować lub ładnie ukształtować pośladki. Niestety lub stety to nie jest prawda. Pośladki tak jak brzuch, plecy, ręce, nogi posiadają kilka mięśni. Żeby te mięśnie mogły rosnąć potrzebują odpowiedniego bodźca i są nim różnorodne ćwiczenia angażujące wszystkie mięśnie, odpowiednia dieta oraz stała progresja. Uważam, że nie pwoinno się na 1 ćwiczenie dawać więcej niż 20 powtórzeń w jednej serii lub w obwodzie. A serii lub obwodów powinno być maks 4. Na początek proponuję zacząć od 2 serii lub obwdoów i każde ćwiczenie po 15 powtórzeń (jeśli robicie odwodzenie nóg to robicie 15 powtórzeń na stronę). Progresować powinno się w tedy, kiedy nie czuje się mięśni podczas ćwiczeń. Ja bardzo polecam ćwiczyć z gumami mini band lub chociaż dodać po jakimś czasie obciążenie w postaci butelek 1,5kg i dodawać w miarę możliwości. Ćwiczenia z tymi dodatkami są najbardziej efektywne, a z gumami nie prowadzą do wielkiego rozrostu mięśni nóg.


Nie powinno się ćwiczyć codziennie 1 partii mięśniowej (w tym przypadku mięśni pośladków) i więcej niż 4 razy w tygodniu, bo mięśnie potrzebują regeneracji podczas której też rosną. Należy też pamiętać o prawidłowej technice, bo to od niej w głównej mierze zależą nasze efekty. Ci z tego, ze ćwiczymy regularnie, ale technika leży i kwiczy.

Trzeba też pamiętać o tym żeby wiecej jeść, bo mieśnie muszą mieć coś z czego będą rosły.

Ja polecam bardzo ćwiczenia, które dodaje często na instagrama agaty zając. Wpiszcie sobie w przeglądarce: agata_zaj.ac instagram . Czasem dodaje też coś na yt. Ćwiczenia są w większości z sprzętem, ale bez sprzętu też zrobicie.

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie. 

Jeśli chcecie to mogę wam dodać mój autorski, efektywny (przynajmniej na mnie działa) i ulubiony zestaw ćwiczeń, który można wykonać zarówno w domu jak i na siłowni :) Ta grafika nie ma na celu promować "niezdrowego odżywiania". Ma tylko za zadanie ułatwić odchudzanie innym osobą. Jestem za tym żeby w trakcie odchudzania 
wprowadzać zdrowe nawyki żywieniowe i ruch. Dzięki temu nasze zdrowie na tym skorzysta, a gdy już schudniemy tyle ile chcemy to łatwiej będzie nam to utrzymać.  Nawet robienie sobie dziennie
jednego "niezdrowego posiłku" nic nie powinno zmienić w naszym zdrowiu, a na pewno w wadze jeśli ma odpowiednią kaloryczność. Uważam, że to dieta powinna być do nas 
dostosowana, a nie my dla diety. UWAGA: to co napisałam dotyczy tylko zdrowych osób. Ta grafika nie ma na celu promować "niezdrowego odżywiania". Ma tylko za zadanie ułatwić odchudzanie innym osobą. Jestem za tym żeby w trakcie odchudzania 
wprowadzać zdrowe nawyki żywieniowe i ruch. Dzięki temu nasze zdrowie na tym skorzysta, a gdy już schudniemy tyle ile chcemy to łatwiej będzie nam to utrzymać.  Nawet robienie sobie dziennie
jednego "niezdrowego posiłku" nic nie powinno zmienić w naszym zdrowiu, a na pewno w wadze jeśli ma odpowiednią kaloryczność. Uważam, że to dieta powinna być do nas 
dostosowana, a nie my dla diety. UWAGA: to co napisałam dotyczy tylko zdrowych osób.
Amfa_ZnieCZula
Sanok Obserwuj

Zszywek: 77 · Obserwują ją: 202

Ostatnio dodane:

♥♥ też tak macie? ♥♥ dlaczego kochasz skoro odeszła nagle bez słowa
dlaczego ot tak wszystko kończy się gdy chciałeś wiecej
dlaczego szczęście nie trwa wiecznie i żyjesz w bezsensie
dlaczego bez niej wszystko stało się tak czarno białe
dlaczego inni Ci wmawiają jak życ bez niej dalej
dlaczego małe rzeczy stają się istotne w moment OCEŃ ICH NA YT jak by mój limit szczęścia nie mógł znieść niczego więcej oprócz Ciebie
milibarcamili
Barcelona Obserwuj

Zszywek: 1530 · Obserwują ją: 4503

Ostatnio dodane:

Zawijane ciasto drożdżowe z kruszonką. #ciasto #drozdzowe Przepiękny poranek w magicznym czasie... Kochani życzę wam dużo miłości i jeszcze więcej szacunku i wyrozumiałości... Wspaniałego słonecznego dnia. #ciąża #Dixon #regał #ksiazki #asymetria #krucheciasto #sliwki Ciasto ze śliwkami. Czas przygotowania: 30 minut Czas pieczenia: 50 minut Ilość porcji: forma 20/30 cm Składniki: 2 szklanki mąki pszennej np. typ 550 - około 300- 320 g kostka masła - 200 g masła 2 łyżeczki proszku do pieczenia 1 średnie jajko 1/3 szklanki cukru do 1000 g śliwek - ważone przed wypestkowaniem Potrzebujesz również: odrobinę mąki do podsypywania oraz cukru pudru do oprószenia ciasta po wyjęciu z pieca, stolnicę i wałek (opcjonalnie), papier do pieczenia  Szklanka ma u mnie pojemność 250 ml.  Forma na ciasto: 20/30 cm W sporej misce umieść mąkę wymieszaną z proszkiem oraz cukrem. Dodaj też jajko i pokrojone w kawałki masło. Całość wyrabiaj na gładkie ciasto. Ja lubię wyrabiać ciasto dłońmi. Uformuj kulę, lekką ją spłaszcz i zawiń w folię lub umieść w woreczku. Odłóż do lodówki na 30 minut. W trakcie chłodzenia ciasta umyj śliwki. Możesz użyć dowolnej, polskiej odmiany - ważne, by były to śliwki w których dobrze odchodzi pestka. Wypestkuj je a połówki śliwek pokrój jeszcze na 6 mniejszych kawałków. Po 30 minutach wyjmij ciasto z lodówki. Podziel na dwie części. Jedną część rozwałkuj na placek trochę większy niż forma (najlepiej na obsypaną mąką blacie lub stolnicy). Możesz też nie wałkować ciasta tylko kawałek po kawałku oblepiać nim dno formy. Placek przełóż do formy wyłożonej papierem do pieczenia (Aby było łatwiej formę można wysmarować od środka masłem a potem wyłożyć papierem do pieczenia. Papier przykleja się do masła i łatwiej się formuje). Ja nie używałam papieru do pieczenia.  Na ciasto wyłóż kawałki śliwek. Wyrównaj powierzchnię.  Resztą ciasta oblep od góry śliwki. Rwij kawałek po kawałku, lekko spłaszczaj i układaj obok siebie kawałki ciasta. Na koniec lekko wszystko uklep. Ciasto wstaw do piekarnika nagrzanego 180 stopni góra/dół, lub 170 stopni z termoobiegiem. Piecz je 50 minut. Ciasto można wyjmować z piekarnika od razu po upieczeniu. Jeszcze gorące ciasto nie jest stabilne i trudniej się je kroi. Po schłodzeniu w lodówce kroi się idealnie a śliwki i powstały sok świetnie łączą się z ciastem.
itka181198
Obserwuj

Zszywek: 469 · Obserwują ją: 1845

Ostatnio dodane:

??? ??? #instagram #instagram