Inspiracje Wystrój

Tablicę obserwuje 353 osoby
Tablica zawiera 117 zszywek
Majk96
Obserwuję 51 tablic
Moje tablice obserwuje 7566 osób
Obserwuję 51 tablic
Moje tablice obserwuje 7566 osób
Tę tablicę obserwuje 353 osoby
Tablica zawiera 117 zszywek

6

197

locust
locust jak bede kiedyś miala wlasny pokój, to machnęsobie coś takiego :)
StokrotkaRoza
StokrotkaRoza idealna toaletka :p i nie zajmuje dużo miejsca, za to wielki plus.
zAGA
zAGA jak sie tam umalować na siedząco? chyba lustro jest za wysoko, ale ogólnie pomysł dobry

0

298

5

232

_ml0da
_ml0da marzy mi się !
dorka28
dorka28 kto wie gdzie tski stolik
dorcia130
dorcia130 W jysku można kupić :)

19

260

Perfect *.*

illonka
illonka Lynx a czy szuflada wysuwa sie do konca? podobno sa z tym problemy;)
pvh
pvh mnie kupuje obraz ☺
BlackRose33
BlackRose33 I Ta kolekcja szminek pod lustrem ♡

31

327

Porządek w domu ;)

miska10101
miska10101 czy tylko ja zauważyłam że te staniczki są bardzo ładne ? :)

8

149

jagna_
jagna_ Świetne krzesło :)

2

178

aga12225
aga12225 <3 piękne
martinez727
martinez727 kojarzy mi się moje okienko i widok za nim :)
WerbenaI
WerbenaI Bajka

Reklama:

0

79

2

152

Miriam123105
Miriam123105 Boże jak słodko
zjawkaa_01
zjawkaa_01 Piękne! <3

3

210

teczowapani
teczowapani jak w sephora:)
ootheer
ootheer moj chłopak tez tam ma, ale pasy sa ciemno szare. Super to wyglada

0

57

28

245

black and white by me

zjawkaa_01
zjawkaa_01 Pięknie! <3
ania_2512
ania_2512 ikea prawda? bardzo ladne :)
MalaSlodka
MalaSlodka Nie do końca mój styl, ale nawet ładnie:). Też mi się marzy takie futerko.

4

86

adelinka
adelinka jakis papierek jest pod kanapa? :P
karola298
karola298 lol :)

1

64

cieplutko <3

Warlock
Warlock Przytulnie;)

4

205

nmsalia
nmsalia Ikea nie zawiedzie :D
mugli
mugli Zygzaki na dywanie! Uwielbiamy.
love741
love741 W stylu Karoliny i Darka :D

5

277

Kara353
Kara353 Dzięki ;*
soylahanita
soylahanita A naklejka skąd?
sweetsweet17
sweetsweet17 Naklejkę na allegro, ale pomysł fajny

0

150

1

17

Co myślicie :D ??

MalaWpadka
MalaWpadka niesamowita łazienka:) fajnie zrobione oświetlenie:) jeszcze trochę dodatków typu: świece, wino, ...

0

11

3

99

bananowa21
bananowa21 ciekawe o swietlenie :)
maziak85
maziak85 mega przytulnie;)
FeelizTysia
FeelizTysia idealnie*_*

0

109

0

14

0

51

1

27

Nenn
Nenn to jest DOKŁADNIE to, czego szukam :-)

0

12