Inspiracje Pomysły

Tablicę obserwuje 3 osoby
Tablica zawiera 52 zszywki
MimiBahati
Obserwuję 13 tablic
Moje tablice obserwuje 42 osoby
Obserwuję 13 tablic
Moje tablice obserwuje 42 osoby
Tę tablicę obserwuje 3 osoby
Tablica zawiera 52 zszywki

1

53

Genialne! :D

olgaaaaa
olgaaaaa super pomysł np na zaręczyny

0

3

1

161

5

45

labiryntzycia
labiryntzycia HAHAHA jaka beekaaa.. to działa.. ale fajnie ^^

0

9

4

141

LazyGirl
LazyGirl Bardzo fajny pomysl. cos oryginalnego :)
Wiktoria15015
Wiktoria15015 Jak na to patrzę to tęsknie za tatą:'(
novaya
novaya Słodkie :) Chyba odgapię pomysł...

3

173

Gabrielle007
Gabrielle007 gdzie mohe kupic taka dużą ramke?

2

12

Minasia2
Minasia2 Super, mąż dostanie na następny dzień ojca :)

0

4

0

3

9

156

Dokładnie xd

kasiuniabe
kasiuniabe Fakt!!!
Eelinka123
Eelinka123 Taak i tego słaśnie w ludziach nie lubie :(
emileczkaa
emileczkaa najważniejsze by zadowolić siebie,nie innych :)

27

275

basiula36
basiula36 jak dla mnie świetny prezent :D liczy się oryginalny pomysł (y)
dalie
dalie Wiele osób nie dostrzega sensu i przesłania, jakie niesie ze sobą podarowanie takiego prezentu. P...
Madwoman
Madwoman Poza tym w kieszonce "na rozmnożenie" można włożyć więcej pieniędzy jeżeli komuś o to s...

0

4

25

468

nastrojowe świeczniki :)

498903
498903 bardzo pomysłowe
aleksandracesc
aleksandracesc najbardziej podoba mi się pomysł z patyczkami w wodzie. Na pewno wypróbuję
Donka12345
Donka12345 Te na wodzie są świetne i też nr 4,5,7,1 są super !

6

33

Prezent na ślub ;d

Atena031085
Atena031085 Ale jako pomysł na prezent dla znajomej która zaprasza tylko na mszę jest trafiony
olkol_19
olkol_19 całkiem fajne chociażby zamiast kwiatków, prezent "główny" może niekoniecznie, ale jako...

13

216

Pięknie wykonany pomysłowy prezent na...

Marbellka
Marbellka Najbardziej podoba mi sie NA RIZMNOZENIE xD ostatnio ktos robil podobne ale beznadziejne. Na slub...

9

276

Proste, ale za to całkiem ładne

tynka81
tynka81 Łapie za serducho :')
sekretariat
sekretariat zrobiłam taką laurkę mojej mamie w jej dzień <3
weronikula

Reklama:

3

183

emafea
emafea robiłam takie na osiemnastke :D
bershka999
bershka999 ile i w jakiej temperaturze trzeba piec ?
szprycha
szprycha Dzieki za przepis, zrobił on furore wśród znajomych , spokojnie moge stwierdzić ze lepsze od pizz...

1

78

Kwiaty z balonów-dekoracja przyjęcia.

kjualija
kjualija superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

15

105

elewyna
elewyna ojjj miałam to dołączone do mojego tematu na maturze, piękne! :)
farys1
farys1 Piękny wiersz, dla Ciebie N.