Inspiracje paznokcie

Tablicę obserwuje 38 osób
Tablica zawiera 40 zszywek
MirkaKaminiarz
Obserwuję 42 tablic
Moje tablice obserwuje 378 osób
Obserwuję 42 tablic
Moje tablice obserwuje 378 osób
Tę tablicę obserwuje 38 osób
Tablica zawiera 40 zszywek

3

8

Bardzo fajne

claudandclaud1
claudandclaud1 wspaniałe te paznokietki <3 tez chce takie
meily5505
meily5505 gdzie mozna kupic czarny matowy lakier do paznokci? Ale taki zebg bylo widac ze jest matowy ;)
Midia87
Midia87 Teraz matowych lakierów jest bardzo dużo. Są tez matowe topy. Ja swoj kupilam z firmy My Secret w...

2

35

michasialina
michasialina takie delikatne, ładne ;)
ania460
ania460 superowe...;)

3

60

iwus1107
iwus1107 Prze..kochane:)
rybicka
rybicka jakie lakiery zostały użyte do tego manicuru?
aaangelaaa
aaangelaaa to są raczej żelowe :)

0

2

0

6

0

4

0

13

0

13

0

3

3

22

Jak zrobić cieniowane paznokcie nie k...

69seconds
69seconds SUPER ! :o
karolinam72
karolinam72 cudownie a zarazem takie banalne
sylwusek090
sylwusek090 Nooo... Fajne <3

1

20

pandora24
pandora24 śliczne! bardzo świeże. tylko jak to zrobić? To zwykły lakier czy żel??

9

110

aaabbccdd
aaabbccdd i z mokrymi paznokciami bym sie broniła, z tą drobną różnicą, że dodatkowo zemściłabym się za zni...
dar23
dar23 hehe..racja ;)
differentsoul
differentsoul Hahah, z serii true story ;)

9

75

shivana
shivana dokładnie te same naklejki kupicie w Naturze, cena ok 8-9 zł z tego co pamiętam. :)
MirkaKaminiarz
MirkaKaminiarz to sa stempelki KONAD sama takie robie;)
mila0912
mila0912 TO SĄ NAKLEJKI KUPISZ JE W DROGERII ASTER

0

1

0

1

5

92

ewawiara1986
ewawiara1986 haha :) Mam dokładnie takie same :D Tylko na kciuku jeszcze dużą kokardę ;-)
12ani12
12ani12 *__*

8

54

paznokcie ;)

6wiki11
6wiki11 Ja wiem jak to zrobić!!! 1.Pomaluj poznokieć na np.różowy kolor i poczekaj aż wyschnie. 2.Późnie...
olczann
olczann w douglasie jest stoisko z tą firmą z tymi lakierami i z tej firmy polecam kupić stempelki kosztu...

5

50

;) ;) Paznokcie

elusska1
elusska1 świetny lakier :)
szakirka82
szakirka82 jaki to lakier ten z brokatem:)
zabeczka1976
zabeczka1976 odlotowe

6

31

czarne paznokcie

magdalenka93
magdalenka93 gdzie można dostać taki matujący lakier??
tosiasamosia
tosiasamosia Być może w rossmanie dostaniesz taki lakier matujacy kolorowy bądz bezbarwny
nefaza
nefaza ja kupiłam w NATURZE.. zwykły zmatowiacz do każdego lakieru : )

5

76

Pat
Pat Dobra wiadomość taki lakier można kupić już w sephorze hihi jest jeszcze w kolorze białym hurra
naatajla
naatajla tak jest w sephorze za 79zl
Kam1la
Kam1la wystarczy kupic zwykly lakier i bulion..

Reklama:

7

49

zuzawisienka
zuzawisienka pomalowac jasnym lakierem potem lakierem z drobnym drobinkami brokatu, potem innym - z większymi ...
Hyorix3
Hyorix3 Mam taki i wcale nie jest po 100zł kupiłam z innej firmy taki i kosztował ok 15 zł.
clari
clari Hyorix3 z jakiej firmy?

19

161

klaudiakomorek
klaudiakomorek Ja widziałam w Naturze :)
Carolina980Night
Carolina980Night Czarne też widziałam w Naturze .Miałam nawet kiedyś ale niestety coś nie wyszło i musiałam je odk...
didaska
didaska Dziewczyny to nie muszą być naklejki :) To mogą być wzorki wykonane stempelkami Konad, wygooglujc...

5

48

aguch
aguch dziewczyny, tak jak wcześniej pisałam to jest aksamit. www.dobrarada.com.pl/k277,ozdoby-do...
Weteperepe
Weteperepe widziałam takie materiały do manikiuru w sklepie Peggy Sage :)

1

22

annas23
annas23 gdzie taki lakier mozna kupic

7

28

Weteperepe
Weteperepe lalik możesz podesłać link proooszęęę!
blondynka99
blondynka99 pszepiękne
kasia231983
kasia231983 to jest taka naklejka na paznokcie są np. tutaj www.dobrarada.com.pl/index.php?p19941,nowo...

4

47

Nana1707
Nana1707 Piękne ! *.*
adrianna2314
adrianna2314 swietne... szkoda ze ja tak nie umiem ....
darkness003
darkness003 zajebiste! :)