RoksanaWasilewska

...nie jestem dojrzałą kobietą nie jestem dzieckiem... jestem - pauzą po tym co już nie wróci przed tym co jeszcze może się wydarzyć ... Kocham... !!!
RoksanaWasilewska
Moje tablice obserwuje 24 osoby Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 xxxxxxxxxxxxxxxxxx
*** Efektowne i uniwersalne ;D porzadek w szufladzie z kosmetykami bluza Zimowa stołówka

0

100

15304

***

3

224

16958

bluza

maleducada
maleducada Nie bardzo wiem jak to pokroić ;/
vivienn1985
vivienn1985 ciekawy pomysł bede musiała sprobować...:)

1

20

1218

Zimowa stołówka

Agnes12
Agnes12 Rewelacja :)

12

463

30817

super

lussijka
lussijka fajny pomysł....
Julka12963
Julka12963 Suuuper *___* . przyda się do wkładania gazet lub książek które czytamy . :P
wikaozga5
wikaozga5 mam taki samy tylko w misie w tortem ♥

3

208

23896

:)))

imara
imara śliczne są :)
Zuzana0508
Zuzana0508 śliczne to *.*
izaw10
izaw10 świerne

0

10

393

052

23

405

54689

Szafka

becia27
becia27 zawiasy może z materiału
jelli
jelli rurki można zrobić łatwo dzięki ołowkom :) bierzesz jeden róg kartki i przykładasz do ołówka, kl...
madzika59
madzika59 Bardzo mi się podoba ten pomysł, ponieważ w ciekawy sposób wykorzystuje stare gazety.POPIERAM

7

259

20543

DIY, handmade, pomysły.

uliczny_flow
uliczny_flow Fajne ;)
magdad
magdad niezły pomysł:-)
expected
expected świetne, szkoda tylko że nie mam nisko relingów, przecież butów nie powieszę sobie razem z ciucha...

15

234

28314

rowerek

megusta20
megusta20 cccuuudddooowwwnnnneee <3 ;) ;>
dziewczyna
dziewczyna wow ;p moze mi sie uda zrobic :)
Kreatywnaa_
Kreatywnaa_ fajowee ;p

10

365

35969

385

Justyna77
Justyna77 super
kamilar
kamilar super pomysł :-)
LulaPaulina
LulaPaulina to sa podkladki pod srubki?

1

11

710

166

fiorka
fiorka świetny!

8

298

35822

351

_Mysia_
_Mysia_ też mnie to ciekawiło i nie wiem. ; \
murple
murple super
WeRock
WeRock tak na papierowy klosz są naklejone kółka z papieru sama mam zamiar zrobić coś takiego w najbliżs...

23

743

63009

253

Kreatywnaa_
Kreatywnaa_ hehe pomyslowe :D
Kam1la
Kam1la super :)
anedzaaa
anedzaaa czad:)

13

406

39136

352

plupi
plupi na tym blogu trochę zmodyfikowany przepis i pomysł na wykorzystanie blaszki do babeczek http://ww...
didi_95
didi_95 Mi również się świetnie udało! Wielkie dzięki za inspiracje :)
weron8813
weron8813 pulpi suuuuuuper to wymyslilas a jakie swietne zdjeciaaaa mmmmm

25

570

63254

319

RoKsIa10005
RoKsIa10005 extra zorbie napis DESIGN<3
NicoleLove
NicoleLove supeer <3
wikismyki_12
wikismyki_12 Super można też zrobić do przed pokoju HOME :D

14

726

73138

291

pinacollada
pinacollada jak to jest podklejone taśmą jednostronną? :p
gosiiex
gosiiex Coś pięknego :)
kocia_mama
kocia_mama piękne :) zaraz idę szukać jakiegoś małego słoiczka :)

0

19

928

185

ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY