Inspiracje Pomysły

Tablicę obserwuje 12 osób
Tablica zawiera 337 zszywek
Sariel
Obserwuję 98 tablic
Moje tablice obserwuje 24 osoby
Obserwuję 98 tablic
Moje tablice obserwuje 24 osoby
Tę tablicę obserwuje 12 osób
Tablica zawiera 337 zszywek

3

198

wszystko da się wykorzystać

Sariel
Sariel Jakie pomysłowe :) chyba spróbuje
obuchowska
obuchowska Super pomysł :)
Karoolcia_21
Karoolcia_21 Bardzo fajny pomysł :)

7

155

;))

followmydream
followmydream ja też nie umiem xd
Klajdziaa
Klajdziaa ale fajne ; ))
ameli
ameli mi lepiej wychodzi jak kwadratową karteczkę przetne na pół, wtedy ni ma tak 'grubo' pap...

25

233

bananowe ciasteczka owsiane: 2 banany filiżanka...

jakagu
jakagu super ciasteczka !!!! Dzieki za przepis : )
ammloska
ammloska pyszne i szybkie, super na szybką przekąskę
zuziav220
zuziav220 Znacie przepis?

1

94

warkocz z 4 pasm

kala1993
kala1993 super... xD

20

388

pufa

diasia
diasia Widziałam takie w obi na metry, dosyć grube :)
Ole_czka22
Ole_czka22 Przypuszczam, że to jakiś jutowy sznur ... :)
niela03
niela03 to pufka ?

2

7

!!!

Jami
Jami True, chociaż co do ziemniaków to się nie zgodzę. O ile nie sa polane tłuszczem czy sosami to nie...
BlackAve
BlackAve Ja się wgl. nie zgodzę. Nie ma produktów zabronionych....trzeba tylko znać umiar :)

5

365

ćwiczymy płaski brzuszek

chomipl
chomipl ZA TYDZIEŃ MOŻE DWA xd
Karolcia1205
Karolcia1205 pfff... chyba też zacznę :D

16

121

Mel B - 10-minutowy trening pośladków(2).flv

naskaa17
naskaa17 was też tak bolą biodra przy robieniu tych ćwiczeń .. ?
czekooladowa19999
czekooladowa19999 podnoszą :)
Kachna17
Kachna17 Przy pierwszym ćwiczeniu łapie mnie skurcz w udach, troche mnie to wkurza, ale poza tym ćwiczenia...

1

2

The Hobbit - Theme Song - Misty Mountains (Cold...

Movellena
Movellena głupia sprawa... mogę słuchać bez końca... czemuż, ach czemuż nie nagrali całej...

1

123

:-)

becia_puszek
becia_puszek Ta stopka jest mega! =)

5

154

12 powodów dla których warto jeść owoce.

kasiam27022
kasiam27022 ja też nie widziałam :D:D
NatkaPietruszki
NatkaPietruszki od jutra wpie*dalam pomarańcze XD
marti6
marti6 idealny pomysł na plakat do kuchni :-)

1

26

różdżki

ingenious
ingenious robiłam, polecam <3 efekt na prawdę genialny! :D nawet bez koralików ;)

11

154

Piękne nogi

welcometomyword
welcometomyword zrobione ;)
FluffyBlackPuddle
FluffyBlackPuddle cały styczeń, czy dłużej? ;) Challenge accepted! :D
olunia10
olunia10 przez ile trzeba tak ćwiczyć ????? Miesiąc wystarczy czy dłużej !?!?!?!? :D

29

202

Trening :)

andzia165
andzia165 te cwiczenia to jedne z najprostyszych ;d ja mam zamiar je wykonywac dwa razy dziennie:d robie to...
MsLenka
MsLenka Zrobione :D całkiem fajne, na 'rozruszanie' :D

18

148

bbbk

ewelinita86
ewelinita86 ta z której dziewczyna robi to cudo to opakowanie po próbce perfum
ania99988
ania99988 Ritek wiesz co to było naprawdę nieprzyjemne z twojej strony uspokój się .

3

37

kapelusiki

korakora
korakora odjazdowe !!! bardzo proszę link do tej strony
korakora
korakora bardzo bardzo Dziękuję ;-)

3

7

A tak nie wiele trzeba :D Gdy mam zły chumor i ...

lilaKIK121
lilaKIK121 z czego to jest zrobione?
olcia1029
olcia1029 chumor? serio HUMOR?

3

67

Mnie zatkało jak obejrzałam :D To jest genialn...

sabina2000o
sabina2000o A zapomniałam to zielone to mech :)
erka3135
erka3135 no to mamy ekologiczne graffiti.
0wca
0wca ktoś to serio próbował? działa? :)

2

31

...

urbania
urbania wybitne
ania226
ania226 super :-)