Siatkarka

❤ Walcze o swoje marzenia ❤
Siatkarka
Moje tablice obserwuje 324 osoby Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 
To nie moje zdjęcie*! Pomocy!!! Szukam kogoś kto pomógłby mi ułożyć diete lub poprostu pomóc ogarnąć to oraz doradzić z ćwiczeniami. I zrobiłby to za darmo... Niestety mam dopiero 17 lat i nie mam swoich pieniędzy a rodzice nie chca mi dać na takie rzeczy :( Kto chętny na wspólne motywowanie sie i ćwiczenie tych ćwiczeń powyżej? kto zaczyna ze mną? 

Motywujmy sie razem <3 Hallo hallo !! Kto trenował z Kaylą ? Przyznawać się, a kto będzie trenował ? 
Czy zauważyłyście jakieś efekty po tych 12 tygodniach ? Hej ! Jakie polecacie ćwiczenia spalające tłuszcz dla figury jabłko ? Czy ćwiczenia kayli (bbg) beda dobre ? Prosze o odpowiedź
wawrzyniaksky
Kalisz Obserwuj

Zszywek: 16 · Obserwują ją: 47

Ostatnio dodane:

[16/03/18] Dzień 19: basen 2h✔️ [15/03/18] Dzień 18: piłka siatkowa 2h✔️ [14/03/18] Dzień 17: Dzisiaj dzień wolny od ćwiczeń ale nadal zdrowy jeśli chodzi o jedzenie. Macie jakieś przepisy na dobre i zdrowe jedzenie, które pozwoli zrzucić zbędne kilogramy? [13/03/18] Dzień 16: Miley Cyrus sexy legs✔️ rowerek stacjonarny 5km ✔️
DominikaSquatsAllDay
Warszawa Obserwuj

Zszywek: 268 · Obserwują ją: 1213

Ostatnio dodane:

Nowy rok to nowe wyzwania, nowe postanowienia i nowe cele do osiągnięcia. Praca nad sobą to najlepsza inwestycja. TOTAL ABS -  Kompleksowy Trening Mięśni Brzucha Turbo Abs 2 - Intensywny Trening Mięśni Brzucha
CentrumSportowca
Cała Polska Obserwuj

Zszywek: 22 · Obserwują ją: 641

Ostatnio dodane:

Trening Spartan - Mordercze 6 Minut Idealna Sylwetka - Intensywny Trening Całego Ciała Sport z cukrzycą
Cukrzyca - to grupa chorób metabolicznych charakteryzująca się hiperglikemią (podwyższonym poziomem cukru we krwi) wynikającą z defektu produkcji lub działania insuliny wydzielanej przez komórki beta trzustki. Przewlekła hiperglikemia wiąże się z uszkodzeniem, zaburzeniem czynności i niewydolnością różnych narządów, szczególnie oczu, nerek, nerwów, serca i naczyń krwionośnych. Ze względu na przyczynę i przebieg choroby, można wyróżnić dwie podstawowe postacie cukrzycy, cukrzycę typu 1 oraz cukrzycę typu 2.
etabolizm w trakcie wysiłku fizycznego

Podstawowym materiałem energetycznym dla pracujących mięśni jest glukoza pochodząca z pokarmu oraz procesów glikogenolizy i glukoneogenezy. W utrzymaniu równowagi energetycznej w trakcie treningu fizycznego ważną rolę odgrywają hormony, m.in. insulina, katecholaminy, glukagon, glikokortykosteroidy i hormon wzrostu. Sportowcom, również tym z cukrzycą, zaleca się stosowanie diety bogatowęglowodanowej. Dobowe zapotrzebowanie na energię jest wówczas w 60–70% pokrywane przez węglowodany. Długotrwały wysiłek fizyczny wymaga oprócz glukozy uruchomienia dodatkowych źródeł energii w postaci uwalnianych w procesie lipolizy kwasów tłuszczowych. Ilość energii wydatkowana podczas wysiłku fizycznego zależy od dyscypliny sportu, celu treningu, wieku sportowca, wytrenowania oraz od rangi zawodów. Dieta sportowca charakteryzuje się również zwiększoną ilością białka (trening wytrzymałościowy: 1,2–1,4 g/kg mc./d., trening siłowy: 1,6–1,7 g/kg mc./d.). Białko w diecie usprawnia wykorzystanie spożywanych węglowodanów. Podobnie jak tłuszcze wywiera pośredni wpływ na stężenie glukozy we krwi. Dlatego przy ustalaniu dawek insuliny podawanej przed posiłkami należy uwzględnić nie tylko ilość spożywanych węglowodanów, ale także białka i tłuszczów. Po zakończeniu aktywności fizycznej zaleca się spożycie posiłku węglowodanowego i podanie insuliny. cd.... na: centrumsportowca.pl Święta, święta i po świętach... Wracamy do treningu z Luizą i Michałem: centrumsportowca.pl
centeroftheuniverse
BTN Obserwuj

Zszywek: 247 · Obserwują ją: 5298

Ostatnio dodane:

❤️❤️❤️ tak czy nie? tak czy nie? jak podoba wam sie ta torebka?
ZszywkaPL
Profil oficjalny
Warszawa Obserwuj

Zszywek: 5917 · Obserwują ją: 2910477

Ostatnio dodane:

Streetwear - co kryje się pod fascynacją tym stylem ubierania się? Biżuteria ze stali chirurgicznej - sprawdź, co jest obecnie modne! Chcesz kupić sneakersy? Na to musisz zwrócić uwagę Jaki blender wybrać do kuchni: ręczny czy kielichowy?
arinasa
Syców Obserwuj

Zszywek: 1 · Obserwują ją: 37

Ostatnio dodane:

Naleśniki inaczej, z płynną czekoladą w środku
xzytn
Obserwuj

Zszywek: 6 · Obserwują ją: 112

Ostatnio dodane:

Któryś punkt sprawia Ci trudności? 
Zastanówmy się wspólnie jak tego zaradzić. :)
Zachęcam do obserwowania Mnie ;) Chcecie się pochwalić jakimiś sposobami na pozbycie się celulitu zapraszam do dyskusji w kom :) Dziękuję za to że liczba obserwujących rośnie ;* Siłę mamy większą w grupie :) Piękni !
SoviaPrincess
Obserwuj

Zszywek: 10 · Obserwują ją: 66

Ostatnio dodane:

... ^^ macie tak? ^^ taka niespodzianka :D True :D
lovelolalove
Obserwuj

Zszywek: 73 · Obserwują ją: 366

Ostatnio dodane:

I tak wiem , że w prawdziwym życiu nigdy mnie nie pokochasz !!! #love A ja mimo upływu czasu go kocham i mimo tego jak bardzo mnie zranił ... ...
myszko_moja
Obserwuj

Zszywek: 43 · Obserwują ją: 83

Ostatnio dodane:

My hair ;) "za bardzo" don't give up truth
zawsze_fit
Krosno Obserwuj

Zszywek: 29 · Obserwują ją: 161

Ostatnio dodane:

Dzisiejszy trening zaliczony :D Ale i tak mi mało Pomóżcie U mnie coraz gorzej z motywacją , jakieś pomysły ? Fit sniadanie :D
onlyxvolley9
Obserwuj

Zszywek: 2098 · Obserwują ją: 1914

Ostatnio dodane:

... .... Pomysł na prezent ślubny ;) Pieniądze zwinięte w malutkie rulony, przewiązane wstążeczką, przykryte 'drugim dnem' na którym położone są przedmioty ' pierwszej potrzeby' ;) Ciąg dalszy i efekt końcowy na mojej tablicy ;) Miłego dnia! Do czego używać kolorowych korektorów?
bfit
Katowice Obserwuj

Zszywek: 97 · Obserwują ją: 94

Ostatnio dodane:

morelowe pszczółki przydatne :) ćwiczenia z piłką gimnastyczną Placuszki owsiane z boczkiem i figami Zapraszamy wszystkie kobiety na warsztaty jogi hormonalnej w najbliższy czwartek o godzinie 15:30 - 17:00 :)

Nie wiesz jak wyglądają zajęcia jogi? Dopiero zaczynasz swoją praktykę? A może masz problem z niżej określonymi dolegliwościami? To zajęcia idealne dla Ciebie!

1,5 godziny warsztatów kosztuje tylko 15 zł! :) 
Zajęcia będą odbywać się regularnie w każdy wtorek i czwartek w godzinach od 7:00 - 8:30 rozpoczynając od 31 maja. 

Zabierz ze sobą swoją Mamę, Córkę, Siostrę, Szwagierkę lub Teściową ;) Są to idealne zajęcia dla każdej Kobiety. Nasza instruktorka szczególnie skupi się na pozycjach korzystnych dla utrzymania homeostazy kobiecego ciała :)

Na czym polega joga hormonalna?

Joga hormonalna - to wyselekcjonowany zestaw asan - pozycji ciała, pranajam - ćwiczeń oddechowych i technik relaksu. Regularna praktyka jogi, chociaż raz w tygodniu, usuwa skutki długotrwałego stresu, skutecznie "spala tłuszcz" i stymuluje prawidłowe działanie gruczołów dokrewnych.

W szczególności zapraszamy:
	- Młode kobiety cierpiące na zepół policystycznych jajników
	- Kobiety zagrożone cukrzycą typu II
	- Kobiety w okresie menopauzy
	- Kobiety z zaburzeniami tarczycy
	- Kobiety wysokim poziomem kortyzolu i zaburzonym układem moczowo-płciowym


Warsztaty poprowadzi doświadczona joginka Lidia Machaj :) 
Dziennikarka, nauczycielka akademicka, ekolożka, jogini, instruktor terapii tańcem, tańca hula i polinezyjskiej pracy z ciałem. Prezes Stowarzyszenia Medycyny Komplementarnej i Alternatywnej "Cztery Pory Życia". Praktykę jogi rozpoczęła w Bihar School of Yoga, a studia nad starymi systemami zdrowotnymi między innymi Ayurvedą poprzez Towarzystwo Przyjaźni Polsko- Indyjskiej pod koniec lat siedemdziesiątych. Poznawała różne kierunki jogi. Praktyką, którą szczególnie poleca osobom początkującym w każdym wieku, jest Sivananda Yoga. Na zajęciach, które prowadzi szczególną uwagę przykłada do nauki prawidłowego oddychania, czyli pranajamy. Prekursorka jogi hormonalnej w Polsce i Europie. Twórczyni  autorskich programów profilaktyki zdrowotnej w zakresie przywracania równowagi hormonalnej, zarządzania stresem i modyfikacji stylu życia dla pacjentów z cukrzycą typu II. Wraz z zespołem specjalistów prowadzi kursy oczyszczania organizmu.

Prosimy zapisywać się na warsztaty pod numerem 509 154 544 lub w recepcji klubu B-Fit Studio Fitness.

Zapraszamy!
Zespół B-Fit ;)
be4gle
Wrocław Obserwuj

Zszywek: 439 · Obserwują ją: 960

Ostatnio dodane:

Nowy, XS, 30 zł
Kontakt - be4gle@wp.pl Nowe bikini, z dołem. 45 zł
Kontakt be4gle@wp.pl Nowa kurtka eko skóra bershka, S, 100 zł
Kontakt be4gle@wp.pl Sprzedam sweter, 100% moher, 30 zł.
Kontakt - be4gle@wp.pl
malpka920
wawa Obserwuj

Zszywek: 10202 · Obserwują ją: 1677

Ostatnio dodane:

czapeczki na choinke - diy ... Makowiec japoński na cieście orzechowym Kruche ciasto: - 250 g mąki pszennej - 150 g zmielonych orzechów laskowych - 2 żółtka - 100 g cukru trzcinowego - 200 g masła - 1 łyżeczka proszku do pieczenia Masa makowo-jabłkowa: - puszka masy makowej (ok. 900 g) - 120 g masła - 30 g cukru trzcinowego - 2 żółtka - 40 g mąki pszennej - 1 łyżeczka proszku do pieczenia - 40 g kaszy manny - 100 g rodzynków - ok. 400 g jabłek (waga po obraniu i wykrojeniu gniazd nasiennych) - 4 białka Kruche ciasto: Mąkę z proszkiem do pieczenia przesiać, wymieszać z cukrem i zmielonymi orzechami. Dodać pokrojone na kawałki masło, posiekać razem. Następnie dodać żółtka, wymieszać i wyrobić palcami na kruszonkę. Gdyby jednak ciasto było zbyt klejące aby powstała kruszonka, można je zagnieść i uformować wałek. Następnie podzielić na dwie części (mniej więcej 2/3 i 1/3), zawinąć w folię i włożyć do zamrażalnika na 2 godziny lub do lodówki na kilka godzin. Kruszonki nie musicie schładzać, ale możecie. Ja swoją wsypałam do plastikowego pojemnika i wstawiłam do lodówki na całą noc. Większą częścią kruszonki (lub startego ciasta) posypać równomiernie dno blaszki (23 x 33 cm), wyścielonej papierem do pieczenia. Podpiec wstępnie w piekarniku nagrzanym do 180 st.C przez 10-12 minut (ciasto powinno pozostać blade). Odstawić do wystygnięcia. Masa makowo - jabłkowa: Masło roztopić i przestudzić. Mąkę wymieszać z kaszą manną oraz proszkiem do pieczenia. Jabłka zetrzeć na tarce o grubych oczkach, wymieszać z rodzynkami. Żółtka utrzeć z cukrem na jasną, puszystą masę. Cały czas miksując wlewać przestudzone masło. Następnie stopniowo dodawać masę makową oraz mąkę z kaszą manną i proszkiem. Dodać starte jabłka z rodzynkami, wymieszać. Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę, delikatnie połączyć z masą. Na wystudzony spód wyłożyć przygotowaną masę makową, wyrównać. Wierzch posypać resztą kruszonki (lub pozostałym startym ciastem). Piec w temperaturze 165 st.C przez około 50 minut. Upieczony i wystudzony makowiec można lekko oprószyć cukrem pudrem. Sernik na serku homogenizowanym