VanillaMonster

VanillaMonster
Moje tablice obserwuje 517 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 Częstochowa
Podobają Ci się? Zainteresowana kupnem? :) Napisz do mnie prywatną wiadomość :) wszystkie prócz pierwszego według mnie :) ;)) SPRZEDAM ROZMIAR 37 :) SPRZEDAM gg;47325844

3

0

SPRZEDAM ROZMIAR 37 :)

full_of_water
full_of_water ile chcesz? ;>
pinkdrink
pinkdrink właśnie, za ile ??
VanillaMonster
VanillaMonster co do ceny proszę pisać na 47325844 :)

4

106

ewczak
ewczak super! :D
natka8903
natka8903 Fajnie a może ktoś przetłumaczyć? Byłabym wdzięczna:D
25gaba25
25gaba25 Pomysł fajny i wszystko ok. ale dlaczego nie przetłumaczone Dziewczyny ( i nie tylko) !Proszę t...

12

101

♥ Wazelina ( 1 dużą łyżkę ) ♥ Miód ( ...

EmElZa
EmElZa Aha dzięki :] kasiula16553
Jusiek93
Jusiek93 Hmmmm......chyba się skuszę na domowe eksperymenty:) wlosowa.blogspot.com/
martii2711
martii2711 Balsam do ust

2

1

NA SPRZEDAŻ, RAZ ZAŁOŻONE :)

myrtille93
myrtille93 za ile?
VanillaMonster
VanillaMonster napisz do mnie na gg 38323356 :)

0

21

6

88

LottieStandUp
Marcysia_98_
Marcysia_98_ a kto wie jak się robi tą białą ??
_megi243_
_megi243_ t? bia?? to trzeba jakby wyci?? tak aby by?y rakie twa paski

1

88

jaszczurek
jaszczurek booskie!

6

81

sukienka jak zrobić - po kliknięciu w...

grubasz
grubasz gdzie można kupić taka sukienkę?
rysia2002
rysia2002 fajna :)
o1_anim
o1_anim Grubasz można ją zrobi

10

203

Oto propozycje na zdrowe, pyszne, nie...

ilovechucknorris
ilovechucknorris To są węglowodany i tłuszcze - tuczą najbardziej. Takie chipsy są tylko zdrowsze od zwykłych chip...
ilovechucknorris
ilovechucknorris Dobra jednak mniej kaloryczne nie są, mój błąd, napisałam zanim sprawdziłam :*
CandyGirl1989
CandyGirl1989 dziewczyny! jak chcecie miec zdrowa alternatywe dla wszystkich wysokokalorycznych przekąsek to po...