agacix

agacix
Moje tablice obserwuje 0 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 
bbb bgv test szmata tet efekty murowane! Plank- inaczej deska. Wzmacnia mięśnie brzucha ale nie tylko, bo przy tym ćwiczeniu pracują nam prawie wszystkie mięśnie ciała!!
Prawidłowa pozycja:

- barki znajdują się dokładnie nad łokciami

- łokcie stykają się z podłożem pod kątem 90°

- ramiona, biodra i pięty tworzą jedną linię

- mięśnie brzucha są napięte 
Jeśli chcecie "odchudzić" waszą talię polecam dodatkowo jeszcze:
- Plank side ( deska bokiem  ) – ciężar ciała na jednej ręce i jednej nodze
- Side plank pulses- w pozycji plank side unosimy boiodra w górę i w dół
- Plank Push-ups-  z pozycji plank na przedramieniach przechodzimy do pozycji plank na dłoniach ( prostujemy ręce )
- Plank  Mountain Climbers-  w pozycji plank przyciągamy raz prawą, raz lewą nogę do klatki piersiowej
- Plank  Mountain Climbers-  w pozycji plank przyciągamy raz prawą, raz lewą nogę do klatki piersiowej
- Plank z wykorzystaniem piłki- nogi połóż na piłce gimnastycznej i powoli turlaj piłkę pod nogami.

Wystarczy 3 razy w tygodniu wykonać plank we wszystkich pozycjach.  Na początek spróbuj wykonać plank przez  60 sekund. Jeżeli jest to dla Ciebie za dużo wytrzymaj tyle ile możesz i co tydzień zwiększaj długość o 5-10 sekund.
chcecie mieć piękna

4

1

ja nie skoczę?

agacix
agacix 110 Euro chyba taka przyjemność :)
szczwana123
szczwana123 Skoczyłabym. To pewnie nie jest takie straszne tylko my sobie to wmawiamy.

27

12

Da się? Da się!

blackheartwhiteheart
blackheartwhiteheart cudna przemiana <3
inspiracjanazszywce
inspiracjanazszywce dawno dawno temu...to zdjęcie krąży po sieci od lat... czekamy na kolejne z 3 dzieckiem ;D ha ha

1

1

agacix
agacix test

0

0

1

3

agacix
agacix test

1

7

trebor
trebor Chyba Ateny ;)

1

0

kiniaa_95
kiniaa_95 to chyba cheerleaderka:) ładnie

1

0

agacix
agacix treść komentarza test

0

0