Inspiracje Świątecznie *.*

Tablicę obserwuje 21 osób
Tablica zawiera 36 zszywek
cynamonka13
Obserwuję 899 tablic
Moje tablice obserwuje 706 osób
Obserwuję 899 tablic
Moje tablice obserwuje 706 osób
Tę tablicę obserwuje 21 osób
Tablica zawiera 36 zszywek

0

14

1

2

OmomomOjojoj
OmomomOjojoj mam w ustach smak rozplywajacych sie lekko czekoladowych goracych pianek a przeciez to tyle kalor...

5

28

Natalia1213
Natalia1213 Cały rok na dziale ze słodkościami są w Makro :)

3

65

paulline
paulline jak to zrobić? :)
BellaN
BellaN śliczne
kikaa1997
kikaa1997 na zakretce od sloika przyklejasz gałązeczke z.sosny świerku ..czego chcesz i spryskujesz sztuczn...

1

70

RENIFERKI & CIASTECZKA

Ania3182
Ania3182 super fajne super fajne ciasta
Ilona2014
Ilona2014 można przepis prosić?
truskawkowaradosc777
truskawkowaradosc777 moja kol takie zrobiła na swieta i mi dala kilka mówie wam świetnie jej wyszły :D

0

10

1

13

bar0810
bar0810 mam zrobić właśnie takom choinke ale nie wiem czy klej do tapet mam wziąść na wieszch czy posmaro...

6

15

anjanna
anjanna podstawo to stożek styropianowy
marttini6
marttini6 a skad sie wziely te igielki?
anjanna
anjanna ja robiłam bardzo podobną na stożku styropianowym, a równie dobrze to może być mała biała choinka :)

2

20

edziulencjusz12
edziulencjusz12 Prosty i bardzo fajny stroik na święta do zrobienia z dzieckiem.
piesiula
piesiula fajne

0

3

Reklama:

1

18

0

2

0

5

275

27

Wielki Świąteczny Konkurs Drodzy Zsz...

karola17p
karola17p W tym roku czekam na prezent, który mnie zaskoczy tak, że mi oczy wyjdą z orbit :) xD lubię niesp...

2

10

małe domki z piernika <3

cushionca
cushionca to juz dawno bylo na zszywce