fitness_motivation

Ja szukam motywacji, Ty szukasz motywacji? ^Wrzucam swoje fit jedzonko! ^ Wrzucam zdjęcia motywujące i propozycje ćwiczeń tak więc można walczyć! ^ Ja wspieram Ciebie, Ty wspierasz mnie!
fitness_motivation
Moje tablice obserwuje 88 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 Dalekoo w Polsce :3
FIT OMLET :)
Potrzebne:
* 2czubate łyżki płatków owsianych zmielonych blenderem,
*2 jajka,
*2 łyżki mleka,
*1 łyżeczka proszku do pieczenia. 
* oliwa/olej do smażenia (mała ilość)
Przygotowanie:
Żółtka oddzielamy od białek( do tych dodajemy odrobinę soli i ubijamy)
Mąkę uzyskaną z płatków, mleko, proszek do pieczenia dodajemy do żółtek i mieszamy. 
Następnie do "żółtej masy" przelewamy pianę stworzoną z białek i delikatnie mieszamy. 
Całość smażymy
Podajemy z ulubionymi owocami lub dżemem.
kcal: 350 (z dodatkiem łyżki oliwy)
Na śniadanie, obiad na co chcecie!
Smacznego! :* Mam pytanko pisze ktoś może lifestyle 'owe blogi. Ja dopiero zaczynam i chętnie kogoś zaobserwuje etc. (wiem notka nie związana z tablicą). Mac Dieta? Czemu nie, jeżeli w takiej formie! ♥ NIE MA LIPY! ♥ 
Do Początka lata mamy jeszcze trochę czasu! Ćwiczymy, ale najważniejsze ZDROWE ŻAREŁKO! ♥ PRZEPIS NA DORSZA:
Potrzebne:
*filet z dorsza
*zioła prowansalskie, sól, trochę soku z cytryny
*  1 łyżka oliwy
Wykonanie:
dorsza rozmrażamy i solimy delikatnie
robimy marynatę: oliwę mieszamy z ziołami prowansalskimi i smarujemy nią rybę
odkładamy na godzinę (żeby przeszła smakiem) i kładziemy ma patelnie teflonową, przekładamy rybę na drugą stronę po ok 7-10 minutach 
na koniec skrapiamy cytrynką :>
można wgl nie użyć oliwy i po prostu na patelnie dolać troszkę wody żeby się nie przykleiła :>
Jeżeli chodzi o kalorie to ich nie podam bo każdy płat może różnie ważyć, ale 100g dorsza to 78kcal :)
zdj. znowu z internetu, bo moja rybka teraz sobie odpoczywa i czeka na patelnie :)