Inspiracje Pomysły

Tablicę obserwuje 52 osoby
Tablica zawiera 35 zszywek
ilovereggaeandyou
Obserwuję 163 tablic
Moje tablice obserwuje 221 osób
Obserwuję 163 tablic
Moje tablice obserwuje 221 osób
Tę tablicę obserwuje 52 osoby
Tablica zawiera 35 zszywek

4

0

takie moje małe dzieło :D

carollq
carollq bleee
Boni9
Boni9 smacznego ;-;
ilovereggaeandyou
ilovereggaeandyou dzięki za reakcje :D o takie własnie chodziło :D

7

0

macie jakis pomysł na prezent na 18-s...

antena13
antena13 Możesz kupić koszyk, włożyć do środka prezerwatywy, dobrą whisky, totka i jakąś wejściówkę do klu...
ilovereggaeandyou
ilovereggaeandyou dzięki za każdą pomoc niestety zaden prezent mi nie odpowiada bo ten koles jest straaaaasznie spo...

13

312

Lody kawowe z 3 składników 600 ml śm...

centylion
centylion kocham kawe awww
ROKSANNA
ROKSANNA jak długa mają datę 'przyadtnosci'? czy trzeba od razu zjeść?
siasia303
siasia303 wczoraj robiłam lody wg tego przepisu jednak dałam więcej śmietanki ponieważ bałam się że będą za...

0

14

1

34

Może wam się przyda :)

nattshean
nattshean wie ktoś może czy jest american horror story?
paulinavy
paulinavy długo tego szukałam... dzięki^^

43

459

cosopol
cosopol zrobiłam dziś ,ale zastanawiam się jak dlugo trzeba trzymać to na ciele?

0

5

1

11

iguska1995
iguska1995 Jaguar:D

13

209

Domowa kolorowa masa cukrowa

CrazyOlka
CrazyOlka aaaaa moznaaa zjeszcz xd
anita881
anita881 może ktoś tutaj napisać przepis bo jak wciskam obrazek to stronę jest chwilowo niedostępna a bard...
attention_please
attention_please Ja bym ewentualnie dodała trochę barwnika do masy dla wzmocnienia koloru ;)

7

177

Rafaello na krakersach bez pieczenia ...

JestemMartyna
JestemMartyna a dupa rośnie:/
Jula_NsD
Jula_NsD Robiłam i jest przepyszne! ❤ polecam :))
georgia20
georgia20 Mniaaam! Ale dawno nie robiłam tego ciasta, a jest takie pyszne :) chyba czas odświeżyć sobie sma...

3

219

5 min lody brzoskwiniowe; 16 brzoskwi...

includee
includee Ktoś próbował?
andzia314
andzia314 akurat na coś takiego mam ochotę :)
szamanka666
szamanka666 probowalam zrobic z brzoskwin z puszki i bez soku z cytryny bo akurat nie mialam i niestety wyrzu...

0

1

5

137

Składniki na biszkopt: 4 duże jajka s...

zOSIA339
zOSIA339 To znaczy tu jest, że 400 g. Ja zawsze kupuję ok. 500g, a masła dodaję o ok 4 łyżki więcej. :-)

Reklama:

0

7

16

397

Likier Czekoladnica Składniki: • 2 p...

Maja197
Maja197 Ile może stać taki likierek? ;)
Maargolciaa
Maargolciaa Wydaje mi się że młode pokolenie nie rozumie długiego gotowania..oni by wszystko by chcieli na ju...
MyCherryBlossom
MyCherryBlossom te puszki z mlekiem słodzonym to takie małe puszki mają być ? :)

25

443

Delikatne bardzo smaczne pianki :) ś...

kikikiki
kikikiki robiłam :) pyszne !!
exactly00
exactly00 mize mi ktos jeszcze rqz donladnie wyjasnic ten przepis ? bo ja jestem jakas tepa i nie ogarniam ...
celinciaaaXD

0

32

0

6

6

0

hejka dziewczyny.może wy mi pomożecie...

kakikoka94
kakikoka94 zasada u mnie była taka że przed nałożeniem podkładu smarowalam twarz kremem n awilzajacym późnie...

0

13