Inspiracje Pomysły

Tablica zawiera 81 zszywek
juliii
Obserwuję 7 tablic
Obserwuję 7 tablic
Tablica zawiera 81 zszywek

1

34

4920

Inspiracja na fryzurę <3

Rosi87
Rosi87 Super! Jak Roszpunka ;)

1

63

12300

Czy zostaniesz moim świadkiem?

Fashionistka022
Fashionistka022 Też fajny pomysł , ale ten z tą swiadkowa yo po prostu .. aż by się chciało dostać taką informacj...

5

87

20490

Czy zostaniesz moją świadkową?

Katy1023
Katy1023 Świetne! :)
saaraai
saaraai mega fajny pomysl :)
anka_a
anka_a świetny pomysł :)

3

187

17640

Niby to tylko dwa kolory ścian i półka na książki a efekt super

azytja
azytja pomysłowe
AklataaN
AklataaN Niby nieskomplikowane ale jaki efekt
magdalenapumpa
magdalenapumpa ciekawe :))

0

9

1800

***

0

8

870

***

45

215

100290

SPOSÓB na brudne białe buty bez wrzucania ich do pralki który stosuję od lat-NIE ZAWIÓDŁ mnie nig...

KaeNowa
KaeNowa po tym sposobie zostana wam zolte plamy bo woda utleniona na sloncu sie utleni...
cynamonekk
cynamonekk Biała pasta do zębów też się bardzo dobrze sprawdza, ale po każdym czyszczeniu białych bytów ra...

0

4

150

...

3

47

13410

4 SKUTECZNE SPOSOBY NA POZBYCIE SIĘ CELLULITU ZA MNIEJ NIŻ 10 ZŁ

Alkapone336
Alkapone336 Polecam ten sposób.. Oraz cynamon z jogurtem naturalnym jako maseczka na buzię, szczypie ale idzi...

0

49

43590

...

1

49

3360

...

azzurra22
azzurra22 No nie wierze !! Przez ostatnie kilka dni zastanawiałam się czy w sumie czegoś takiego nie zrobić...

19

68

17280

Wymarzona suknia na nasz wielki dzień <3

emileczkaa
emileczkaa cudowna ❤ ja jednak połączyła bym ten dekolt,bo mam male piersi i czuła bym sie bardziej komforto...
Stressfull
Stressfull przepiękna ❤ dziewczęca i romantyczna .
SunGirl
SunGirl Dziewczyny, czy wiecie może czy suknia jest dostępna w Warszawie i czy można ją gdzieś przymierzyć?

0

2

300

aaa

Reklama:

4

176

14640

wood/wardrobe

nieznanynick
nieznanynick Świetne
spayki
spayki mega
Black_Betty
Black_Betty poproszę na dzień kobiet takie cudo :)

0

13

2280

***

6

223

22890

Sposób na garderobę bez osobnego pomieszczenia

agata19921992
agata19921992 niby fajne...ale wiecie co...jezeli juz robi scianke to conza problem zakmniete pomieszczenie.......
agata19921992
agata19921992 i niestety coraz czasciej sa tworzone piekne cudownie wygladajace mebelki ale mega nie praktyczne...
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY