Inspiracje hair :)

Tablicę obserwuje 8 osób
Tablica zawiera 68 zszywek
ku_salva
Obserwuję 244 tablic
Moje tablice obserwuje 127 osób
Obserwuję 244 tablic
Moje tablice obserwuje 127 osób
Tę tablicę obserwuje 8 osób
Tablica zawiera 68 zszywek

5

90

87185

CIĘCIA FRYZURY DO RAMION >> fajne fryzury zdjęcia

kaixnaoa
kaixnaoa jaki kolor?
Bursztynek94
Bursztynek94 boska !
61863
61863 Cudowny kolor i cudowna fryzura no i pani też śliczna

0

25

3029

...

1

37

1762

♡♥♡

julita0095
julita0095 jak taki kok zrobic??

0

21

2175

...

0

16

972

fajnie

0

20

1152

...

1

6

485

...

iwona453
iwona453 najlepsze!!!

0

4

473

...

3

14

2053

bardzo fajne. :)

Nutka666
Nutka666 Ładniej w kręconych
29sekund
29sekund jak zakręcić tak włosy ?

12

28

7272

...

vviola
vviola Nie musi..myślę że wystarczy inna procentowo woda...Wtedy włosy nie rozjaśnią się na ten sam ton ...
DubleLucky
DubleLucky ja miałam podobnie a zeby przejscie nie było za mocne to pod koniec wzieła grzebień i tak jakby r...
vviola
vviola Dokładnie tak to można uzyskać ;)

3

14

2576

Włosy zbudowane są z mieszaniny różnych białek, m.in. keratyny. Tymczasem białko jaja to jeden z ...

Belieeve
Belieeve '...żółtko oddzielone od bialka' czy białko?
jusia44
jusia44 a myjemy włosy normalnie szamponem ???

Reklama:

0

36

2405

...

0

45

9430

ekskluzywnie

0

2

244

Śliczne

1

5

291

Mego śliczny kolorek

Yuiko_chan
Yuiko_chan Sraka na głowie.

4

20

1369

takie dłuuugie :)

patrycja423
patrycja423 łądny kolor *w*
Wyniszczona
Wyniszczona Mam taką samą długość, ale niestety objętość daje wiele do życzenia...

10

18

1932

Co zrobić żeby włosy szybciej rosły ? :)

eMx395
eMx395 domciaq , jeśli tak mówisz to spróbuje zobaczymy czy będą jakieś efekty . :) dzięki za rade ;*

50

176

55617

Zagęszczenie i wzrost włosów... NIezawodny BABCINY patent... Nasze włosy rosną przeciętnie ok. 1 ...

rockess
rockess cukier zmniejsza wchłanialosc witamin z grupy B wiec picie z cukrem mija sie z celem albo jest mn...
Sasza12321
Sasza12321 stosował ktoś?? są efekty??? chcę spróbować ale muszę wiedzieć czy to bezpieczne i czy warto :)

0

10

525

:))

0

5

266

...

0

12

671

...

ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY