m884g

m884g
Moje tablice obserwuje 36 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 
cdn..za chwilkę opisze błędy które powielałam i wierzyłam :)) 1. 5-6 posiłków małych posiłków dziennie. 2. Koktajle owocowe! 3. Owoce po treningach 4. Dużo tłuszczu i białka 5. zbyt skąpe kolacje lub ich brak po 18 6. podjadanie jest złe 1. 5-6 posiłków dziennie w odstępach 2-3 h, no dobrze, a co w tym okresie gdzie ilość błonnika w pierwszym posiłku jest wystarczająca na 5-6 h? czy podjadanie co 2-3 h ma wtedy sens gdy czujesz się syto? Gdy nie liczysz makro, jaki ma sens jedzenie tylu posiłków, ostatnio jadałam 2-3 posiłki dziennie przy wyliczeniu 1800 kcal(redukcja) gdzie 1 posiłek miał 900 kcal. Ilość posiłków dobieraj indywidualnie, nie sugeruj się 5-6, tylko słuchaj ciała, gdy pojawia się głód jedz. 2. Najgorsze glikemiczne bomby to rozdrobnione owoce, poczytaj o glikemii, wiem że są smaczne, i zdrowe od czasu do czasu, ale koktajle owocowe są czasami bardziej kaloryczne od burgera, i wtedy ten burger jest zdrowszy bo po nim nie będzie tak szybkiego wyrzutu insuliny we krwi jak z koktajli, chcesz chudnąć unikaj rozdrobnionych warzyw i owoców. 3. Jedna z użytkowniczek zszywki poleciła mi jedzenie banana zaraz bezpośrednio po treningu tlenowym, kop w dupę się jej należy, bo redukcja to redukowanie węgli z ciała a nie ich dokładnie, nigdy nie jedz owoców po treningu i na noc, gdy Twoim celem jest utrata cm z ciała. 4. łyżka oliwy lub dwie, nigdy nie lej/syp tłuszczy ani nasion/orzechów na "oko" na oko to chłop w szpitalu marł... 5. kolacja to ważny posiłek, ale gdy ląduje na kolację zbyt duża ilość węgli a nie planujesz maratonu seksu to pójdzie to w magazynowaną tkankę, dlatego żodyn chlebek żodyn makaronik, pizza i cała reszta, tylko Białkowo tluszczowe kolacje 6. Mój trener nauczył mnie podjadać między posiłkami, gdy poziom leptyny jest niski,metabolizm spowolniony, podjadanie miało to na celu odciążyć układ nerwowy i tak o to w trakcie ćwiczeń siłowych podjadam czekoladę gorzką - ma to na celu oszukać mózg! działa, ale dla tych którzy nie trzymają deficytu z diety lub ćwiczeń raczej nie podziała. Choinka zrobiona z odbicia rączek dziecka. sprzedam MOHITO, rozm. 36, ale zaniżony. wykonuję obrazki na zamówienie. również portrety ołówkiem. kontakt milena2177@wp.pl zapraszam. Domowy sok "Kubuś". Przepis po kliknięciu w zdjęcie.
kamulek01
Obserwuj

Zszywek: 1134 · Obserwują ją: 440

Ostatnio dodane:

Ostatnia moja praca. Zapraszam do siebie na fb i instagram. Portret małej dziewczynki-w trakcie,ołówek zapraszam do siebie na stronę na fb i instagramie Szkicowe wspominki 2011r. Zapraszam do siebie na instagram i fb tam więcej o mnie i moich pracach! Klik z zdjęcie . CHcesz zamówić portret zapraszam na priv. Portret ołówkiem. Wspomnienia ze szkicownika 2011r. Zapraszam do polubienia mojej strony na fb i instagramie. Klik w zdjęcie
AdrianaLaubeArt
Katowice Obserwuj

Zszywek: 136 · Obserwują ją: 336

Ostatnio dodane:

Zapraszam na poznanie moje nowego obrazu "Wewnątrz różowej mgławicy" z bliskich ujęć kamery. "SPOKÓJ" rysunek ołówkiem z dodatkiem akwareli artystki plastyka Adriany Laube na 300g papierze A3. Praca sygnowana. "WEWNĄTRZ RÓŻOWEJ MGŁAWICY" obraz wykonany farbami akrylowymi przez artystkę plastyka Adrianę Laube na płótnie 100x70cm. Obraz naciągnięty na blejtram, sygnowany. "TAM, GDZIE POWSTAJĄ GWIAZDY" obraz wykonany farbami akrylowymi przez artystkę plastyka Adrianę Laube na płótnie 100x80cm. Obraz naciągnięty na blejtram, sygnowany.
rebellious1713
Warszawa Obserwuj

Zszywek: 1076 · Obserwują ją: 2122

Ostatnio dodane:

lovely Zapiekanka gyros z makaronem Szybki Trzy Bit Szybkie ciasto jogurtowe z truskawkami
Dziewczyna_fit
Obserwuj

Zszywek: 35 · Obserwują ją: 1232

Ostatnio dodane:

Zapiekane naleśniki z warzywami i kiełbasą Klopsiki w sosie koperkowo-serowym Szybka sałatka na grilla Składniki: 1 pomidor1 ogórek5 rzodkiewekpęczek szczypiorkusól i pieprz1 łyżka soku z cytryny1 łyżka olejuszczypta cukru. Przygotowanie: Umyte warzywa kroimy: pomidora w ósemki, rzodkiewkę w talarki, ogórka w kostkę, a szczypiorek siekamy. Wszystko mieszamy z olejem, sokiem z cytryny i doprawiamy solą, pieprzem i cukrem Kotlety ziemniaczane 6 średnich ziemniaków 200 g białego sera 1 czubata łyżka mąki ziemniaczanej 1 jajko 1 łyżka poszatkowanej natki pietruszki bułka tarta do obtoczenia sól pieprz olej rzepakowy (przepis na około 10 kotletów) Ziemniaki obieramy i gotujemy do miękkości, przecedzamy i tłuczemy. Ziemniaki studzimy. Następnie dodajemy do nich ser, jajko, mąkę i natkę, wszystko mieszamy widelcem. Całość doprawiamy solą i pieprzem. Z masy formujemy kotlety i smażymy z obu stron do zrumienienia.
FITprzepisy
KRAKÓW Obserwuj

Zszywek: 226 · Obserwują ją: 950

Ostatnio dodane:

Fit owsiana szarlotka Kulki mocy Fit deser a`la Snickers Słoneczny koktajl z sokowirówki – moc witamin!
LiriannaHime
Nibylandia Obserwuj

Zszywek: 125 · Obserwują ją: 38

Ostatnio dodane:

^^^ snycerka *** *** ...
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY