Inspiracje Uroda

Tablicę obserwuje 39 osób
Tablica zawiera 18 zszywek
marcia88marcia
Obserwuję 1046 tablic
Moje tablice obserwuje 885 osób
Obserwuję 1046 tablic
Moje tablice obserwuje 885 osób
Tę tablicę obserwuje 39 osób
Tablica zawiera 18 zszywek

23

55

Tak wygląda moja buzia po 2...

zauvek
zauvek mam z tej samej serii...tonik. genialny

25

28

polecam !!! I do tego ten c...

Kora88
Kora88 używałam go, ale wiadomo, zapach się nudzi. teraz używam krystalicznego peelingu cukrowego, złusz...
MasAltoQueElSol
MasAltoQueElSol czytalam tyle niedobrego o sklepowych peelingach ze wole go zrobic sama z cukru
Ravn
Ravn zapach jest fajny, ale ogólnie za mocny jest ten peeling dla mnie.

9

2

Dziewczyny, polecam ten pro...

StayStrong94
StayStrong94 Gdzie kupie ?
anna0904
anna0904 Do kupienia m.in w Rossmann
Mania06
Mania06 również polecam :) bardzo mocno się przykleja inie kosztuje fortuny :)

19

48

Babeczki ! <3 Jakiś miesiąc temu r...

aanetaa15
aanetaa15 Ka też używałam masek z Kallosa ale one niestety mają w składzie alkohol a alkohol wysusza. Jak n...
Gaba27
Gaba27 na FB grupa Wlosing. Polecam z całego serca każdemu <3

8

3

Fashionistka022
Fashionistka022 myślałam o nim Ale nie chce tłustej warstwy na swoim ciele :/
eM_bb
eM_bb Jest dobry,szybko sie wchłania i efekty widać.Jedyne co mi przeszkadza to że brudzi bielizne.

46

90

cudeńko ! skóra przez nieca...

Niemanieba
Niemanieba Czy polecanie do cery z wyleczonym trądzikiem w 70%, ale naczynkowej i z przebarwieniami? I na il...
natalka480
natalka480 żel ivostin puritin jest bardzo dobry

11

0

Hej Kobietki:) A mianowicie interesuj...

paulina994
paulina994 Dodam jeszcze płukanie, mycie zębów olejem kokosowym. Używam go również do peelingu ciała. Dodaję...
krn78
krn78 Przy okazji, znalazłem ciekawy artykuł: www.instructables.com/id/Unusual-uses-for-coconut-...

2

79

Fajny pomysł na szybką fryzurkę :)

Verona16
Verona16 Jak na razie nie spotkałam się z ani jednym tego typu obrazkiem, z którego potrafiłabym zrobić &q...

Reklama:

52

173

Domowe wybielanie zębów Pół łyżeczki...

koonaacik
koonaacik fajny patent jest też z węglem i klejem ,,magic" na czarną maseczkę oczyszczającą,boli przy ...
zawadkaoliwia
zawadkaoliwia szybszy efekt osiągnęłam dzięki żelowi dr martin schwarz home comfort

7

0

Hej Kobietki ! :) Czy macie jakieś sp...

domissss
domissss kup spray mariona za ok9 zeta morska sol czy jakos tak ;) wychodza fajne gniecione fale;)

9

2

Hej Kobietki :) Szukam fajnej paletki...

Levinee
Levinee Na twoim miejscu spróbowałabym kredkę CATRICE Eyebrow Stylist, jest z grzebykiem wiec zawsze może...

5

0

Podkład matujący Rimmel Stay Matte. J...

malpka920
malpka920 mam go juz bardzo dlugo i na + :D
nfreej
nfreej świetny jest :D
jastin87
jastin87 Też go mam i również polecam :)

1

48

xoniezaleznaxo
xoniezaleznaxo jaki to odcien blondu?