Inspiracje Maseczki

Tablicę obserwuje 46 osób
Tablica zawiera 35 zszywek
miss05
Obserwuję 387 tablic
Moje tablice obserwuje 1119 osób
Obserwuję 387 tablic
Moje tablice obserwuje 1119 osób
Tę tablicę obserwuje 46 osób
Tablica zawiera 35 zszywek

7

132

oliffka__
oliffka__ idealnie3>>>
martyynka1295
martyynka1295 jaka kreseczka o nmg no!!

7

16

DOMOWY SPECYFIK na porost włosów!!! S...

moose662
moose662 Też jestem ciekawa czy faktycznie działa
whiteswan
whiteswan kiedyś babeczka na zajęciach z ziołolecznictwa poleciła mi podobną maseczkę i po dwóch myciach mi...

6

12

Super maseczka! Wygładza pory, działa...

Moniamala
Moniamala Rady przydatne, ale dla osób które zmagają się z kilkoma pryszczkami, które zaawansowane w bojach...
kinderka16
kinderka16 Dziewczyny mam coś co działa na trądzik jestem pod wielkim wrażeniem tych tabletek normalnie urat...
kasiaaa19800
kasiaaa19800 Dziewczyny, w przypadku ciężkiego trądziku polecam kurację Izotekiem. Kurację odbyłam 3 lata temu...

38

307

OCET JABŁKOWY - sposób na gładkie i l...

alicjawkrainie
alicjawkrainie Zapraszam każdą włosomaniaczkę do opisania swojej historii - ewolucji włosowej teraz każdy kto w...
Syla17
Syla17 a jeśli chodzi o farbe na włosy? nie wypłukuje koloru?

51

238

Laminowanie włosów - cała prawda i ja...

kuskarolina
kuskarolina mi jakoś to nie pomogło z moimi puszystymi włoskami ;/
martusia2467
martusia2467 mi też

13

60

Maskę można stosować dwa razy w tygod...

Kaminka
Kaminka świetna maseczka :) juz po 1 stosowaniu moja buzia jest ładniejsza :D polecam

16

186

Genialna maseczka na zniszczone włosy...

aga123489
aga123489 Polecam odnowe w salonie fryzjerskim xd
koteeczeq
koteeczeq próbowałam, włosy są lśniące i mięciutkiee ;) polecam :D ps nakładamy to na mokre włosy :pp
Mica222
Mica222 Powodzenia w spłukiwaniu;)

Reklama:

88

395

Masz łamliwe, matowe, rozdwojone albo...

Tangerieme
Tangerieme Olej rycynowy strasznie obciaża włosy jest gestym olejem. Mi po nim włosy wypadały :( Ale na por...
Rosee_
Rosee_ gdzie można takie cuda kupić ? ☺️
jadlik
jadlik a te oleje nakładać na suche włosy, czy je uprzednio zwilżyć?

6

4

Dziewczyny co myślicie o tabletkach z...

you17
you17 a wiesz może w jakiej cenie ??? :)
oliwia372
oliwia372 ok 12 zł
you17
you17 dzieki :P

46

204

Domowy SPOSÓB na WĄGRY... Koniec z za...

Aesnir
Aesnir Są specjalne szczoteczki do twarzy. Warto też pamiętać, że taki zabieg nie powinien być wykonywa...
Aniaredniawa
Aniaredniawa Mysle, ze bez pasty tez bedzie gladko, a pasta nie sadze, ze duzo robi. Osobiscie polecam peeling...

9

127

LAMINOWANIE WŁOSÓW. Jeśli Twoje włosy...

agaix
agaix co ile czasu można stosować taki zabieg? :)
Sssander21
Sssander21 próbowałam 2x za pierwszym razem nakładając ta maseczke żelatyna zrobiła się jak guma ktora z tru...

92

403

FANTASTYCZNA MASECZKA NA PROBLEMY SKÓ...

sylvinaaa
sylvinaaa Wypróbowane!, wytrzymałam 10 min, przy czym cały czas wachlowałam twarz, Efekty po samym zmyciu j...
Waatermelon
Waatermelon na zdj ta dziewczyna jakby wysmarowała sobie twarz nie powiem czym xD ale chyba spróbuję
kajag2
kajag2 dlaczego to tak piecze?

35

138

łyzka żelatyny 2 łyzki goracej wody i...

tas_or_ek
tas_or_ek Ale potem umyć głowę szamponem? Czy na umyte włosy to robić?

12

72

maseczka na zniszczone włosy

aldonka0711
aldonka0711 zależy kto jakiego efektu oczekuje :) zrobiłam... zapach maseczki-nie polecam a czy coś dało? pew...
ikke
ikke tak o to mi chodzilo :)

5

47

Na trądzik i inne "syfki" t...

Karolina89
Karolina89 z cytryną i miodem nie próbowałam ale maseczkę (bez zalepiania plastrem) polecam. Aspirynę radzę ...
Tatsuki
Tatsuki ja się boję że to mi jeszcze bardziej podrażni skórę :(((

1

1

Dla dziewczyn, które mają problemy z ...

czarna8912
czarna8912 ogólnie wszystkie maseczki perfecta są fajne :-)

14

116

Maseczka na zaskórniki To prosta do ...

ibu
ibu Palce mnie swierzbia, by dodac swoich pare groszy, Dziewczyny. Zaczynam od parowki: jest ok jedyn...
ibu
ibu Podobnie jest z peelingiem kawitacyjnym: efekt jest prawie jedynie "wizualny: usuwana jest j...
ewk_a
ewk_a album

10

44

sposób na gładkie i błyszczące włosy♥♥♥

bluelady95
bluelady95 Nie byłabym pewna co do tego ponieważ olejek rycynowy wysuszy jeszcze bardziej włosy :) tak jak w...
fommek
fommek imo te wlosy mialy niezle spotkanie z prostownica....

0

21

5

65

OLEJEK RYCYNOWY. Cudotwórca? Wyp...

madziawi18
madziawi18 jest naprawdę super polecam:)
cosette
cosette mi bardzo pomógł na paznokcie, już po tygodniu stosowania stały się mocniejsze, ale ja kupowałam ...
aangeelkaa
aangeelkaa w gdanku w aptece 2,50 zł za 30g. dopiero 1 uzyłam na rzesy :)