olas20010226

olas20010226
Moje tablice obserwuje 66 osób Znajdź mnie Ostatnio dodane zszywki
Obserwuj
 ..
Półka na buty *_* <3 <3 - O BOŻE GDZIE?! :D :((
Alizjaa
Kraina Kakała.. Obserwuj

Zszywek: 239 · Obserwują ją: 2309

Ostatnio dodane:

:') jeblam XDD coś w tym jest...
Kanon
Polska Obserwuj

Zszywek: 19155 · Obserwują ją: 192676

Ostatnio dodane:

... Słodko. Cudo ...
qaruzela
Knurów Obserwuj

Zszywek: 20 · Obserwują ją: 15

Ostatnio dodane:

biuro chce kupic ciężarki/ciężarek do robienia squatsow ale nie wiem jakie... doradzicie cos ?:) wiec..? Marzenie :)
Asiula24h
Jasło Obserwuj

Zszywek: 464 · Obserwują ją: 4514

Ostatnio dodane:

diy babeczki na każdy dzień miesiąca :) ... sposób na brwi
Ekri16
Zamość Obserwuj

Zszywek: 2102 · Obserwują ją: 7073

Ostatnio dodane:

If you are sad Please look at this. ;* ... ... ;)..
thaatcookiee
Gmina Dąbrówka Obserwuj

Zszywek: 13 · Obserwują ją: 40

Ostatnio dodane:

ogonek :) #fretkla #ferrets #is #so #sweet Nowy Członek rodziny :) gradient :)
walczeowage
Gliwice Obserwuj

Zszywek: 27 · Obserwują ją: 416

Ostatnio dodane:

Dzień 1 (poniedziałek, 19.01.2015r.)

Nasze pierwsze ćwiczenia będą wyglądały tak :
- rozgrzewka 
- skakanka ( jeśli jej nie masz, radzę zaoszczędzić te parę złotych, bo jest naprawdę bardzo przydatna!). Skaczemy wykonując 3 serie po 100 skoków. 
* 1 seria - skaczemy na obu nogach jednocześnie
* 2 seria skaczemy do przodu
*3 seria skaczemy do tyłu

Między seriami robimy 30 -45 sekund przerwy na łyk wody i naciągnięcie się

- Abs z Mel B : 

- uda w Ewą Chodakowską : 

-pośladki z Mel B:

- 20 przysiadów

- brzuch z Mel B 

- nożyce poziome i pionowe po 30

- ćwiczenia rozluźniające z Mel B :

Tak jak mówiłam jedziemy ostro w tym roku! NIE PODDAJEMY SIĘ! O godzinie 17 zaczynamy nasz trening, jeśli nie możesz właśnie wtedy - zrób go wcześniej, ew. później jednak nie zapominaj o nim!

Popatrzcie na załączone zdjęcie, da się? Da! Za 2-3 miesiące nasza figura może być taka sama! A więc do dzieła ;) 

+ nie zapomnijcie o zrobieniu sobie zdjęcia przed pierwszym dniem ćwiczeń, abyście mogły za kilka tygodni zobaczyć czy są efekty. Jeśli chcecie możecie mi je wysłać na e-maila (napiszcie, a podam go Wam), ew. możemy stworzyć jakąś konferencję np. na Gadu-gadu i tam rozmawiać, aby było nam raźniej! Co Wy na to? 

Pozdrawiam i życzę przyjemnych ćwiczeń jutro! Pamiętajcie! 2015 rok może być lepszy, może być rokiem zmian- wszystko zależy tylko i wyłącznie od Was ;)

PS. Linki do ćwiczeń w komentarzu ;)

+ po każdym ćwiczeniu robimy sobie 1-2 minut przerwy na łyk wody i rozciągnięcie ;)

++ Jeśli chcecie dołączyć to zapraszam na moją tablicę Fitness i Sport, gdzie znajduje się post ze szczegółami ;) Wyzwanie na miesiąc luty! Ćwiczę, bo.. ...