Inspiracje make-up

Tablicę obserwuje 302 osoby
Tablica zawiera 1 zszywkę
patajta
Obserwuję 4 tablice
Moje tablice obserwuje 4431 osób
Obserwuję 4 tablice
Moje tablice obserwuje 4431 osób
Tę tablicę obserwuje 302 osoby
Tablica zawiera 1 zszywkę

2

0

139

alliexpress

Zaurka
Zaurka mam. szalu ni ma, ale leosze niz nic. ten duzy fajny

2

7

334

jakie cudo ❤❤❤❤❤

patqu89
patqu89 tak, kolor przepiękny!
zana92
zana92 jaki to kolor??

1

3

177

pawie oko

Arika12
Arika12 chce taki na ślub!!! *,*❤️

2

0

140

polecicie jakąś szminkę dla mnie? Mam duże pełne usta, chciałabym jakiś wyrazisty i intensywny kolor

Sarenka1990
Sarenka1990 Ja mam kilka szminek z Golden Rose matowe i jedną z Nyx'a soft matte cream lipstic, serdeczn...

1

1

184

oczka

asiaaa123
asiaaa123 bzdury...

0

1

171

❤❤❤

0

1

79

eos

7

0

239

są takie w Polsce? ;3

Aanusia094
Aanusia094 sa super,ochronna pomadka w fajnych kolorkach:) ok 9zl

1

4

187

śliczna <3

headbanger777
headbanger777 mm taka delikatna ;3

7

0

256

jakie tusze do rzęs polecacie? Ja bardzo lubię ten co widzicie na zdjęciu

evca
evca polecam wibo i lovely. Polskie marki. Tanie i zadziwiająco dobre. Szczerze polecam.
tuskafkimielone
tuskafkimielone używałam tego tuszu z maybelline , aczkolwiek na moich rzęsach się w ogóle nie sprawdził. mam bar...
anitkaaaa23
anitkaaaa23 niestety jak masz krótkie rzęsy i malujesz je długo to zaczynają Ci się one strasznie sklejać :/ ...

Reklama:

2

0

74

mnamuśne <3 lecz.. troszku szarpie po kieszeni :<

pat_kaax3
pat_kaax3 no nie tanie są ;/ a szkoda xD
mary0225
mary0225 fanta i cola niedawno były w Biedronie

50

79

14216

szukam właśnie takiej szminki- delikatny róż. Może mi ktoś polecić jakąś firme? :>

klaudi22
klaudi22 Golden Rose miałam podobny kolor.
Gianna_xoxo
Gianna_xoxo MAC najlepszy.
kingablafaftek
kingablafaftek mam jedna szminka mac 'snob' jestem strasznie zadowolona
ZMIEŃ TŁO ZMIEŃ STYL
DO GÓRY