Inspiracje ciekawostki

Tablicę obserwuje 1 osoba
Tablica zawiera 39 zszywek
paulex
Obserwuję 193 tablic
Moje tablice obserwuje 7 osób
Obserwuję 193 tablic
Moje tablice obserwuje 7 osób
Tę tablicę obserwuje 1 osoba
Tablica zawiera 39 zszywek

11

28

gazetowe paznokcie

ada2442
ada2442 mozna o occie ;) sama robiłam xD
oncka
oncka ja w spirytusie salicylowym robiłam :) efekt ten sam :)
You_Only_Live_Once_
You_Only_Live_Once_ Ja robiłam takie parę razy :) Moczyłam w spirytusie ;* Polecam :)

20

9

Co myślicie o takiej Fryzurce? :)

juskaaa1
juskaaa1 ciekawa, ale nie odważyłabym się na taką.
ZpS
ZpS mega fajna!
Laira
Laira Naprawdę ciekawa , podoba mi się :) Lecz mój brat miał podobny wzór na włosach i co parę dni mus...

8

47

becauseIloveyou
becauseIloveyou szkoda tylko, że po pewnym czasie zabarwia palce od innych kolorów zmytych już lakierów
captainxx
captainxx szkoda skórek, na pewno wsadzanie całego palca je wysuszy, moim zdaniem lepiej pomęczyć się norma...
patisonek333
patisonek333 Ja mam taki ze sklepu, ale to taki lepszej marki i naprawdę działa świetnue... Do tego stopnia że...

8

321

Chrupiące wafelki Składniki: 1 ...

klaudia19980808
klaudia19980808 pysznie wygląda ;)
akzcark
akzcark zaraz sprawdzę
zielooona
zielooona Jakie to pyszne! Tylko mi masy wyszlo tak dużo, że spokojnie starczyłoby jej na dwie paczki wafel...

17

115

Przeurocze <3

OTIEN
OTIEN U Nas piękna biżuteria i nie tylko :) Kiedyś robiliśmy takie zawieszki...
Monik666452
Monik666452 xMAGDAx, tak, można kupić. Wystarczy napisać wiadomość na tej stronie na fb, można tam też obejrz...
paulex
paulex genialne <3

4

341

serowo-ziemniaczane kule z sosem Skł...

Chandni
Chandni Ja też je zrobiłam i jakby czegoś im brakowało może dlatego że zrobiłam bez sosów a pewnie one do...
isia13
isia13 A co z mąka?

2

5

mrówka w kropli wody...

___Lofcia
___Lofcia Ładne
___Lofcia
___Lofcia ...Ale z drugiej strony - biedna mrówka ;)

7

116

madaiek26
madaiek26 w tescie coli na cala polske smak coli wybralo tylko ok 64% wiec to wcale nie az tak duzo XDDD

26

176

Żelatynowe plasterki na wągry Potrze...

Pasiutek
Pasiutek Hmmm... wypróbowałam i nic.... Faktycznie, skóra gładsza i to wszystko... Może coś źle robię ale ...

14

196

justa125
justa125 taki kłos to żmudna praca ja na swoich włosach robię go 10 min(włosy typu long)
Natalusia
Kinia21
Kinia21 Justa125 - e 10 min to mało mi koleżanka robiła 30 min albo i lepiej :p

18

94

DOMOWA MASECZKA NA WŁOSY Podgrzej tr...

lweronika1997
lweronika1997 cytryna może trochę rozjaśnić włosy
oliwuniaaa
oliwuniaaa jezeli sie ja regularnie stosuje tak samo jak rumianek czy woda utleniona
oliwuniaaa
oliwuniaaa dodatkowo jeżei bedziecie masować skalp przez 5 min ciepłą oliwą to przyspieszycie ped mieszkow w...

5

92

Jeśli twoje włosy są zniszczone i suc...

Suskaaa
Suskaaa Agnnies majonez świetnie działa :) Tylko nie należy z nim przesadzać. Ja tak kilka razy na miesią...
Agnnies
Agnnies Suskaaa, a później nie czuć tego majonezu na włosach? haha
Suskaaa
Suskaaa Jak porządnie umyjesz włosy (ja zazwyczaj myłam je dwa razy pod rząd przez dłuższą chwilę) i nało...

23

110

Jak myślicie działa? :>

thegrassisgreener
thegrassisgreener Mi nie wyszla z 4 razy wiec sie poddalam i kupilam na ebayu juz gotowa i naprawde polecam :)
dalie
dalie Mi też znowu nie wyszła ;| chyba przesadziłam z gotowaniem hehe ale jeszcze zapał do tego mnie t...
kolorowoo
kolorowoo Ja już po kilku minutach gotowania zaczęłam wątpić, ale było później ok.;) powyżej dodałam w kome...

7

7

Jak myślicie? Zastanawiam się czy po ...

chudzinka
chudzinka SUUUPER <3 Gratuluje! Marze o takim efekcie po ćwiczeniach, a tu ciągle nic.. choć dopiero roz...
Mari17
Mari17 Mam pytanie. Ile musiałaś wykonywać te ćwiczenia, aby uzyskać tak świetny efekt i czy oprócz wymi...
Galaxysheep
Galaxysheep Powtarzam, że to nie moje zdjęcia ;) Powiem tyle, że u mnie widoczne są po 10 dniach jakie-tako e...

26

335

gwiazdunie z pozytywnymi myślami w śr...

a_n_n_aa_n_n_a
a_n_n_aa_n_n_a Nie miałabym tyle cierpliwości ;)
Mandarynka333
Mandarynka333 Te gwiazdki są z jednej strony wklęsłe a z drugiej nie. Ale pomysł fajny :)

42

135

Wypróbowane! Trochę czuć proszkiem do...

becia27
becia27 -dziękuje za wskazówki:)
Finite
Finite mam wyrzuty sumienia, ale chyba było warto. pycha. ;)
Vivien99
Vivien99 Rewelacyjne! *o*

Reklama:

18

109

murzynek w filiżance Składniki: - 4 ł...

pannahanna
pannahanna w?a?nie jest w mikrofali, ciekawe jak wyjdzie ;)
tyci_tycia
tyci_tycia zrobiłam - nie to co prawdziwy murzynek ale jak na ciasto w 4 minuty - pyszne :)
angel30
angel30 tj porcja na jedną filiżankę?????

8

215

Wiosenne porządki ;)

belka
belka Tak to prawda z tym octem.Zostawiajac spryskane na 10min zżera kamień.
anuszkaa111
anuszkaa111 a ja używam kwasku cytrynowego, działa tak samo jak ocet tylko, że później w domu nie unosi się t...
belka

29

79

PaniDyrektor
PaniDyrektor Nie uwierzę dopóki nie zobaczę wielkiego makro w liniami ołówka - wybaczcie, ale tak samo można z...
PaniDyrektor
PaniDyrektor aha - jeszcze to - (link przytoczony powyżej) tam widać, że to ołówek: webbyshoe.wordpres...
moni1219
moni1219 wow, lata pracy :)

5

170

Naturalny sposób na pogrubione i wydł...

irusia
irusia ja od przeszło 2 lat stosuje sam olejek rycynowy ( w aptece ok.2 zł) prawie codziennie,głównie na...
Qaviera
Qaviera Słyszałam także o oliwie z oliwek, która jest ponoć równie dobra jak olej rycynowy. Swoją drogą, ...
snoopy
snoopy Mi po olejku rycynowym zaczęły wypadać rzęsy ;(

20

388

diasia
diasia Widziałam takie w obi na metry, dosyć grube :)
Ole_czka22
Ole_czka22 Przypuszczam, że to jakiś jutowy sznur ... :)
niela03
niela03 to pufka ?

0

20

0

3

21

206

łatwa fryzura. Dziś zrobię=)

papilocik093
papilocik093 chcę zmienić fryzurę, co polecacie? mam włosy trochę poza ramiona, proste. Nie chcę prostej grzyw...
marieta5
marieta5 Zawsze nosiłam grzywkę na bok i odważyłam się zrobić na prosto. Zmiana o 180 stopni, przede wszys...
joda98
joda98 co zrobić żeby ułożyły się tak ładnie jak na ostatnim zdjęciu ? :)

21

50

seksownie usta...

zuzannowelove
zuzannowelove usta chujowe
Asioolq
Asioolq takie całusne...
majka_2001
majka_2001 Ombre na ustach.. Mmm <33

11

24

iołówek i myżyka zawsze będą z tobą;P

rogaliczek
rogaliczek Również mam babeczki :-) Świetnie to w uszach wygląda.
agusgajdzius
agusgajdzius A efekt jest taki , że wygląda jakby ołówek przebił czaszkę przez uszy ;) Świetne są<3 Chcę <3
TymbarczekxD
TymbarczekxD ciekawe .:)

24

254

MrsFashion
MrsFashion po jakim czasie schodzi farba?..
YOLO_098
YOLO_098 Można klejem w sztyfcie wysmarować środek, posypać brokatem i wyjdzie taki sam efekt ? Prosze o s...